Gå til innhold
truhaa

Bilpleie på Oslo Motor Show 2016

Recommended Posts

truhaa

Var så og si førstemann inn døra på Oslo Motor Show i dag, hadde ikke helt planen om å reise inn, men tok det før jobben, og godt var det, for jeg skulle ønske jeg hadde hatt MYE mer tid der i dag.... og jeg gikk KUN etter bilpleie (skjønne seg det) :D 

Jeg var innom Swissvax/Conlogo, Rupes/Holgers, Car-Spa, Scandicshine, Bilpleiekongen, Meguiar`s.. En ting slår meg hos alle de jeg var innom, og det er hvor trivelig alle er, en kjenner jo nivået her på DCN og at det er et flott miljø innenfor detailernisjen, men en blir jo uansett imponert over nivået og kvaliteten på de som har stand på OMS, samt jobber der.. Rett og slett magisk. 

Nivået på bilpleiestand`s der er jo i en annen verden etterhvert, en ser at det legges MYE jobb i dette, og det var vrient å si hvem som hadde best stand der i år av de som solgte bilpleie, men de innen DCN forhandlere som var der, hadde definitivt de beste standene der inne uansett bilpleie eller ei. Rått :) 

Bilpleie og Detailing rocker :) 

En kan treffe på mange fjes en bare har snakket med her på DCN der i år, Tommy & Co hos Swissvax, Rune & Co hos RUPES, Ketil & Co hos Scandicshine, Heidi (utlånt fra EXINT) hos Bilpleiekongen, Bortimot hele teamet hos Car-Spa var der.. :) 

Kampanjer var det mange av og jeg fikk med meg følgende tilbud:

- Scandicshine hadde -20% på ALT der + kampanjer på mange varer

- Swissvax hadde -20% på det meste + øvrige tilbud (vaskebøtte til 299,- feks)

- Car-Spa hadde -15% på alt fra Koch-Chemie og Colourlock, samt -30% på Teerwashe avfetting og 30% på Vorreininger B forvasksåpe konsentrat 5 L.

De øvrige,BilXtra, Torshov, Meguiar`s, Bilpleiekongen jeg var innom sjekket jeg ikke tilbud så nøye, men fikk med meg tilbud på et knallbra tørkehåndkler hos Bilpleiekongen til en veldig lav pris.. 150,-? Usikker, men er du der så sjekk det ut, da de håndklærne suger... :D 

Litt bilder knipset jeg da..

RUPES

OMS (1).jpg

Car Spa

OMS (2).jpg

En "halvgrom" F40.. Halve er polert...

OMS (3).jpg

Ikke vrient å se forskjell på denne... OG for en bil dette er :wub:

OMS (4).jpg

Scandicshine, med en helt ok Porsche i front

OMS (5).jpg

Bøtte salg :thumbup:

OMS (6).jpg

Nye bilen til Scandicshine... Matt lakk? WAXD? Mer info kommer ;) 

OMS (7).jpg

Swissvax og bilen til Tommy Lund i front 

OMS (8).jpg

Rett før stormen.. Gutta på Swissvax er konsentrert :) 

OMS (9).jpg

Og her finner dere Heidi denne helgen, hun er fra EXINT, men utleid til Bilpleiekongen denne helga

OMS (10).jpg

Så absolut anbefalt å ta turen innom OMS i år, knallbra stand`s mht bilpleie og så mye annet bra der nå... Vel verdt 260 kr i inngangspenger...

• DCN Poeng 15

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
teamanimal

Tror jeg lå rett bak deg på vei inn der.
Prøvde meg å komme inn klokka 10 siden det var det facebooksiden dems sa det åpnet men måtte sitte utenfor å vente.

Å det ble lagt igjen grovt 2 laken hos scandic også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Exint / Pec

300kr for 3 tørkehåndkler hos oss ved Bilpleiekongen :) ( BILLIG ) Alle DCN medlemmer skal også få en stor neve med drops hyggelig å hilse på deg ( valgfri str 60x60 eller 60x80)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Makki_

Kom innom oss hos Car Spa og se rens samt lakkering av skinn :)

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
johnsen90
38 minutter siden, _Makki_ skrev:

Kom innom oss hos Car Spa og se rens samt lakkering av skinn :)

Kommer innom for å se deg jobbe litt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa

Legger den inn her jeg, dette er billig :) 

Sitat Scandicshine:

Vi har 4 demobrukte Kränzle TST her på Oslo Motor Show. 

Spylerne er bare brukt noen timer på fredag og fremstår som nye. 

Selges nå for KUN 3999kr. Før pris 7999kr

Tilbudet gjelder kun her på Oslo Motor Show og kun på disse 4 maskinene. 

Kranzle.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
volvo940

Jeg var innom standen til Bilpleiekongen 2 ganger og stod der ei stund og kikka på polering bla, uten at noen spurte om jeg trengte hjelp.. Så det blei ei bestilling hos Bilnerden når jeg kom hjem istede Var innom Scandicshine også å kjøpte noe småtteri, DER var det hjelp å få

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
RalphDarwin

Adrian hos ScandicShine kunne solgt meg alt de hadde på lager.......

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john
7 timer siden, volvo940 skrev:

Jeg var innom standen til Bilpleiekongen 2 ganger og stod der ei stund og kikka på polering bla, uten at noen spurte om jeg trengte hjelp.. Så det blei ei bestilling hos Bilnerden når jeg kom hjem istede emoji53.png Var innom Scandicshine også å kjøpte noe småtteri, DER var det hjelp å få emoji106.png

Ja til å være selve Bilpleiekongen må jeg si at det var skuffende liten stand til å kalle seg kongen he he..men men bra på nett da:thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Exint / Pec

Siste sjanse til å spare masse på maskinpakke fra Shine Mate, mikrofiber og endel kjemi!
Og selvfølgelig skal alle få hjelp ! Satser på at vi klarer å hjelpe alle som vil ha det idag!

IMG_1477814992.478711.thumb.jpg.12a5855e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig