Arne

Arne goes roterende

60 innlegg i emnet

Jepp jepp jepp,da var dagen kommet for at det var tid til min egen bil.Hurra.

Startet så smått i gårkveld med vask og clay slik at jeg kunne spare tid i dag.

Gledet meg som en unge på julaften til og komme ogang,så jeg var oppe kl.0730 idag.Bilen var ferdig pakket så det var bare og hive seg i bilen når det var kommet litt lysåpning i øynene.

Kommer ut på jobb og skulle ta noen bilder før jeg startet.Tom for batteri!!!!!!Satan tenkte jeg.

Ok her er det bare og gi gass så jeg vasket bilen,trillet den inn i hallen og rigget til lyskasteren.F... og,kun den ene som funket.jaja,får starte da med det lyset jeg har.

Startet på ventre bakskjerm som vanlig med S03 og blå pute.Gikk noen lunde bra,men jeg er jo fersk i faget så det blir nok bedre.Ferdig med bak skjermen og starter på bakdøren.Joda,det kuinne vel vært bedre men det ser meget bra ut med hensyn til riper som forsvinner.Tester S30 og oranger pute og da går det som en drøm.Hmm merkelig tenker jeg at det skal gå så mye bedre med S30 enn S03.

Startet på fremdøren og da begynte det og klabbe seg.Puta hylte,selv om jeg primet den godt.Produktet fløy vegg i mellom og maskina var ikke kompis lenger.Nå som jeg følte at det var håp laaangt der fremme,men nei da.

Kom meg om sider til panseret og da var det bråstopp for meg.Maskina var bare ekkel med meg på ALLE tenklige måter,S03 skvatt rundt om kring og det hylte som ei voldtatt bikkje.Ok nå var jeg pisse sur så da var det på tide og prøve litt S30 igjen for det hadde gått bedre med.POFF,der slukte den siste lampa.S...n i h....e.

Fyker over halve panseret i dårlig lys med S30 og orange pute og vips så var humøret steget et hakk.Jepp jepp jepp da begynner jeg på igjen med S03. Skrur av bakplata med puta på og dunk,rett i bakken med den eneste orange puta jeg har.Klarer så i forfjamselsen og velte ned de to siste blå putene jeg hadde med og da var det nok.

Rasende sint tok jeg ut seperasjon med maskina,ryddet sammen og hev alt inni bilen,men samlet meg til og få lagt på voks der jeg hadde polert ferdig.

Resten av bilen kommer jeg til og ta ett og ett panel på fremover hver dag.Skal bli ferdig men det kommer til og ta tid.

Fikk ikke sett så veldig nøye på det som ble gjort men det ser veldig bra ut med hensyn til riperog kjørespor.

Endret av Arne
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt å høre Arne.. Prøv å "mette" paden med litt mer produkt kan jo kanskje hjelpe helt i starten..? Lykke til videre :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kjipt å høre Arne.. Prøv å "mette" paden med litt mer produkt kan jo kanskje hjelpe helt i starten..? Lykke til videre :)

Du tenker da på og gni produkt inn i puta før jeg starter?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, been there; done that! Og når man treffer veggen X ganger i løpet av noen minutter er det like greit å pakke sammen og fortsette senere :P

Stå på!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Øyvind.Var det jeg tenkte jeg og,men jeg gir ikke opp.Ser nå at det er nesten utolig at det kan hende så mye på en dag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ringe vis du trenger litt selskap da Arne

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Du tenker da på og gni produkt inn i puta før jeg starter?

Ja, kan jo hende det hjelper. Da har du mer produkt å jobbe med, og puten blir ikke så fort tørr. Tenkte første gangen, når puten er helt ren :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
må ringe vis du trenger litt selskap da Arne

Kan ikke du sende meg nr. på pm?

Ja, kan jo hende det hjelper. Da har du mer produkt å jobbe med, og puten blir ikke så fort tørr. Tenkte første gangen, når puten er helt ren :)

Skal prøve neste gang;) regner med det kan bli på tirsdag,da er det meldt sol;D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe :lol: . Sorry at jeg ler, men jeg kjenner meg altfor godt igjen, ja. Lurte faktisk på å starte en tråd "Mine største tabber i detailing" men har ikke turt enda. All respekt for at du deler din historie.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnet med og få en del slike reaksjoner ja,derfor jeg skrev det som jeg gjorde og.Fikk samtidig luftet ut litt frustrasjon.

Er lov og flire av historien fordi jeg vet at mange har vært der før meg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Regnet med og få en del slike reaksjoner ja,derfor jeg skrev det som jeg gjorde og.Fikk samtidig luftet ut litt frustrasjon.

Ikke noe vondt ment. Et uhell kommer sjelden alene vet du.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ikke noe vondt ment. Et uhell kommer sjelden alene vet du.

Tok det ikke vondt heller;) Har fått ristet av meg det værste nå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LOL, type du Arne.. Det beste du kan gjøre er å spytte på den og presse den inn....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tok det ikke vondt heller;) Har fått ristet av meg det værste nå.

Godt å høre. Du får det garantert til. Stå på. :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe, Arne... Kjenner meg igjen der selv... Hylig av pads og misting på gulvet....

Regner ikke med du lar bilen vinne så lett?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LOL, type du Arne.. Det beste du kan gjøre er å spytte på den og presse den inn....

hahahaha,du mener det ja. vi får møtes en gang da ;)(interen humor til alle dere andre)

Godt å høre. Du får det garantert til. Stå på. :thumbs:

Takk for det;)

hehehe, Arne... Kjenner meg igjen der selv... Hylig av pads og misting på gulvet....

Regner ikke med du lar bilen vinne så lett?

Nope,hehe kan ta tid men pytt pytt;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjett om :D - og jeg kan fort være tilbake der igjen også

Føler med deg, synd at en dag som i utgangspunktet skulle bli hyggelig ble byttet ut med frustrasjon.

Det er da det er godt å ha evnen til å bryte av, le av det og prøve på igjen senere...

ståle :)

PS! Håper Gjohn starter den tråden han snakker om- har litt å bidra med, å kjenner jeg meg selv rett vil det bli mere etterhvert <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff huff Arne, hørtes ut som en veldig frustrenende dag. Hehe. Tror jeg hadde gitt opp etter første bakdøren :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjett om :D - og jeg kan fort være tilbake der igjen også

Føler med deg, synd at en dag som i utgangspunktet skulle bli hyggelig ble byttet ut med frustrasjon.

Det er da det er godt å ha evnen til å bryte av, le av det og prøve på igjen senere...

ståle :)

PS! Håper Gjohn starter den tråden han snakker om- har litt å bidra med, å kjenner jeg meg selv rett vil det bli mere etterhvert <_<

Takk Ståle.

Første bidrag fra meg er levert.

Huff huff Arne, hørtes ut som en veldig frustrenende dag. Hehe. Tror jeg hadde gitt opp etter første bakdøren :P

Er vel bare og bite tennene sammen og prøve litt til,hehe.

Når sender du resten av varene mine Ketil?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff, det var da veldig mye uflaks på en dag Arne.. Har hatt mine sånne dager også, men man lærer bare av dem! :)

Stå på, og ikke mist motivasjonen! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive