Reodor

Ditec noen som har sett videon????

30 innlegg i emnet

http://www.ditec.no/

Min mening :( :(

Si din mening

Endret av Reodor
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk nettopp reklame for Ditec på TV2 nå... Kjipe greier..hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe så den

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaper overtrykk i lakken? Hva slags stoffer finnes i Ditec i forhold til de som brukes av folk her inne? Synes han bare kjapt sveipet over lakken også, så det funker best på helt nye biler dette kanskje. Det hadde forøvrig vært interessant å sammenligne holdbarhet på dette mot vanlig bilpleie med en god sealant.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes litt merkelig ut det der om "skaper overtrykk i lakken" ja :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Ditec-hinnen tåler alle typer vaskemidler samt avfettingsmidler"

..stikk i strid med hva de sier hvis du er så uheldig at du reklamerer på behandlingen. "Du har nok brukt for sterk såpe eller avfetting.."

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Latterlige folk :D

Satser heller på Opti-Coat for langvarig beskyttelse når den en eller annen gang kommer ut...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke vaskes på 14 dager, får håpe det er knallvær i 14 dager da! uten dugg..

æhh.. sendte mail ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en dobbeltside i adressa i forige uke trur jeg. Der de roset ditec opp i skyene.

De anbefalte også å vaske med svamp og bruke pusseskinnn, men man måtte ikke gnu med svampen for da laget man riper :P

De tok to biler om dagen --- altså ca 4 timer pr bil for behandlingen. Der de startet med maskinvask :S

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Var en dobbeltside i adressa i forige uke trur jeg. Der de roset ditec opp i skyene.

De anbefalte også å vaske med svamp og bruke pusseskinnn, men man måtte ikke gnu med svampen for da laget man riper :P

De tok to biler om dagen --- altså ca 4 timer pr bil for behandlingen. Der de startet med maskinvask :S

Så den der. Helt latterlig. De sprayet forøvrig inn bilen med en White Sprit blanding før de kjørte den i maskinvasken... Måtte nesten grine litt av bildene :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier bare stakkars folk til de som blir lurt....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skynes det er bra når de sier i reklamen på TV at Ditec beskytter mot steinsprut... går det tro???

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steinsprut er ingen utfordring, det legger seg jo tross alt en plastikklignende hinne på lakken, og den puster også.

Har bare et ord: ammagad!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

post-361-1241823155_thumb.jpg

Dette må jo være seriøse greier, det må jo være helt uendelig vanskelig å øke tettheten til ruten?

Disse greiene er altfor komplisert for oss vanlige detailere...

Moahaha..... :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
"Ditec-hinnen tåler alle typer vaskemidler samt avfettingsmidler"

..stikk i strid med hva de sier hvis du er så uheldig at du reklamerer på behandlingen. "Du har nok brukt for sterk såpe eller avfetting.."

Få igang kronerulling på forumet også behandler du den nylakkerte ML'n så avfetter vi med Ferrobet Rustvask.....

Skynes det er bra når de sier i reklamen på TV at Ditec beskytter mot steinsprut... går det tro???

Tror den heller tiltrekker seg steinsprut, den Saaben jeg tok var fæl..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bruker vel en fluxkondensator på maskinene, da klarer de å øke tettheten ved 88 omdr./min.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig, d tenkte eg aldri på... Thanks... :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Få igang kronerulling på forumet også behandler du den nylakkerte ML'n så avfetter vi med Ferrobet Rustvask.....

Hehe, hvor mye det enn fristet.. de som hadde forsøkt å legge Ditec på lakken min hadde møtt samme skjebne som de som forsøker å ta av masken til Fantomet B)

fantomet.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHAHA! Dagens Kazzper :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MAO er det en kvinne som gjør jobben så er det OK.....?

Ditec, mitec, glitec.... blir så mye fancy ord og krimskrams mht mye slikt at for oss som er her inne rynker på nesa og lurer, for mannen i gata så høres det sikkert bra ut, hva de mener med de forskjellige "sakene" de gjør aner ikke jeg. som med alt annet er det vel han som gjør jobben som avgjør hvor bra ting blir, hvor lenge dette henger på lakken kjenner ikke jeg til, men noe UBER spess er det sikkert ikke, tipper andre produsenter har eller hadde snappet opp hva for noe de har i sealeren som gjør det så spess. tror det kan dreie seg om noe så enkelt som herdetid jeg, der er ikke alle klar over, mange vasker jo over bilen etter polering med zalo for å få vekk støvet og da er jo voks eller sealer long gone rimelig kjapt....

velgjort er selvgjort

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive