Gå til innhold

Turtle DA Poleringsmaskin 850w

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Hei! 

Lurte på om det var noen her inne som har noen innvendiger positivt/negativt om denne poleringsmaskinen: 

https://bilpleiekongen.no/produkt/turtle-da-poleringsmaskin-850-w/

Fikk ett tilbud på 1199,- hos en annen forhandler, og lurer rett og slett på om dette kan være en grei maskin å starte med? Hovedsakelig tenker jeg på at den gjør en grei jobb og at det er mulig å bytte til andre standardiserte bakplater (noe jeg har sett ikke alltid er mulig på rimeligere maskiner..). 

Eventuelt interessert om det er noen her inne som har en "nybegynner" DA maskin de vil kvitte seg med.

Endret av RobinH
Skrevet
34 minutter siden, RobinH skrev:

Hei! 

Lurte på om det var noen her inne som har noen innvendiger positivt/negativt om denne poleringsmaskinen: 

https://bilpleiekongen.no/produkt/turtle-da-poleringsmaskin-850-w/

Fikk ett tilbud på 1199,- hos en annen forhandler, og lurer rett og slett på om dette kan være en grei maskin å starte med? Hovedsakelig tenker jeg på at den gjør en grei jobb og at det er mulig å bytte til andre standardiserte bakplater (noe jeg har sett ikke alltid er mulig på rimeligere maskiner..). 

Eventuelt interessert om det er noen her inne som har en "nybegynner" DA maskin de vil kvitte seg med.

Har testet den litt ,og mener det er en knall maskin for en nybegynner.

Er også mulighet å sette på mindre bakplate som er ett pluss, prisen som du har fått er ganske bra ligger 1699 på torshov bilrekvisita 

Skrevet (endret)
1 time siden, andreas ns skrev:

Har testet den litt ,og mener det er en knall maskin for en nybegynner.

Er også mulighet å sette på mindre bakplate som er ett pluss, prisen som du har fått er ganske bra ligger 1699 på torshov bilrekvisita 

Takk for svar! Stort pluss at det er mulig å ta på mindre plate da den antageligvis kommer til å bli brukt på motorsykkel også. 

23 minutter siden, Drammensern skrev:

Se der, ja. Det er nok samme maskin, men med frakt (til Bergen) kommer den på 994,-. Kommer det moms og toll oppå dette, eller sender dem fra Norge? 

Skal ta en sjekk på Lakkspesialisten imorgen om de har noen andre kurrante maskiner å tilby. 

Endret av RobinH
Skrevet

Aldri bestilt noe der selv, men det står "Alle priser er i norske kroner og inklusive 25 % merverdiavgift. "

2012 Ford S-Max Frozen White

2004 Volvo V40 Titanium Grey

Skrevet

Takk for svar. Tror nok jeg tar å sjekker litt mer rundt før jeg handler, så dukker det forhåpentligvis opp en komplett pakke til en grei pris. 

• 4 years later...
Skrevet

Nettopp kjøpt en sånn på Finn, ubrukt, blir spennende å prøve til våren, også en Krauss 500w DA og Scholl L15. 🤣

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår