bomdigi

Swirls som sitter godt.

Hei, er relativt ny her på forumet (ja har søkt og lest rundt). men har "detailet" litt mer enn gjennomsnittet de siste årene.

Bilen (en 1993 mb 190e) er relativt blank, men det sitter noen småriper og swirls jeg ikke får bort.

Bør jeg gå opp til noen bedre produkter (eventuelt hvilke) eller er det bare å fortsette å polere flere ganger?

Var vanskelig å fange på bilder, men man ser det hvis man ser godt etter.

Bruker nxt gen shampo, meguiars speed glaze 80, meguiars carnauba wax og biltema polermaskin.

IMG_5250.jpg

IMG_5249.jpg

IMG_5244.jpg

IMG_5245.jpg

IMG_5259.jpg

IMG_5264.jpg

IMG_5271.jpg

IMG_5273.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen hit.

Ser bra ut den lista di,men er redd for at den maskina ikke holder helt mål når det gjelder ripe fjerning.Prøv og kjøp en som er kraftigere,da er det ting begynner og skje.

meguiars speed glaze 80 er et produkt som ikke fjerner så mye riper men tar de letteste swirlsene samt noe riper.Her og må du ha noe som er kraftigere om du skal fjerne riper fra lakken din.Som feks. #83,den er knall god.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hei og velkommen hit.

Ser bra ut den lista di,men er redd for at den maskina ikke holder helt mål når det gjelder ripe fjerning.Prøv og kjøp en som er kraftigere,da er det ting begynner og skje.

meguiars speed glaze 80 er et produkt som ikke fjerner så mye riper men tar de letteste swirlsene samt noe riper.Her og må du ha noe som er kraftigere om du skal fjerne riper fra lakken din.Som feks. #83,den er knall god.

..kunne ikke sagt det bedre selv :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2

Må sterkere produkt til, og en sterkere (helst roterende) maskin slik at du kan legge mer press på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MG83 funker bra... er det ikke bra etter første runde går du bare over igjen og igjen og igjen.. pass på å bytte til bedre pads en det som følger den maskinen der, Cyclo pads hjelper en god del, men som nevnt over er den ikke den vasseste maskinen på markedet, men god nok til å få det rimelig bra...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar, da er jeg redd det blir en handlerunde snart igjen :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
takk for svar, da er jeg redd det blir en handlerunde snart igjen :D

Fin bil. Er fargen 441 Impala metallic?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive