Gå til innhold

Recommended Posts

kris1986
Skrevet

Har en del igjen av CW+G såpa jeg har.. Er veldig fornøyd med den, og til vanlig har jeg tatt en liten sprut med såpe i grit guard-bøtta jeg har, men her om dagen målt jeg 40ml med sprøyta jeg har til 20 liter vann og det ble veldig mye skum..

Hvor stor mengde CW+G bør en bruke for å ikke skade voksen?

Virker som 40ml var rett og slett mye.. Virker som voksen har fadet vekk litt, men er i testehjørnet for tiden så kan godt hende at det er noen andre kjemikaler som har tatt livet på LSP..

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Skal nok litt til for å ta lsp gitt. Jeg er aldri grådig på såpen, men aldri opplevd å ta voksen.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

kris1986
Skrevet

oki! Bare lurte litt siden den virker død, men da er det sikkert "etterdønninger" fra en forvask jeg har prøvd i det siste ;)

Tenkte siden NXT såpa kan være hard mot LSP'n at den såpa også kunne være litt hard.. Men 40ml til 20 liter vann holder hvertfall ;)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår