Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Får snart en ny Toyota Hilux.

Driver og ser litt på hvilken lakkbeskyttelse jeg skal velge.

Lurer litt på coating, men eneste jeg har noe erfaring med er Gyeon Mohs. Fornøyd men denne, men er det noen som har noe andre forslag/meninger.

Fargen på bilen er 219? svart.

På forhånd takk

• 2 weeks later...
Snusmumrikken
Skrevet

Hei.

Nå er ikke jeg den med mest erfaring her inne, men har lagt litt forskjellig inkludert Gyeon Mohs.

Har lagt Gtechnic C1 + EXO V2, denne er etter min mening råere enn Gyeon Mohs på vann og skit skrekk og enda mer rå på innsekt. Det er jo også mer jobb og legge og dyrere. Vedlikeholder du, QD og G-Wash og er flink til og bruke PH nøytrale produkter så bør den holde gjennom 2vintre.

Har ganske nylig lagt Max Protect V1 + UNC-R 1.5. 

Litt for tidlig og kunne sammenligne den mot de andre. Men den har ikke like mye vannskrekk som Gtechniq, og er heller ikke like rå mot insekt.

Mot saltlake etc vet jeg ikke enda... 

Den skal jo være veldig kjemikaliebestandig og veldig holdbar.

Kanskje etter min mening hakket vanskeligere og legge enn EXO V2. 

Planlegger og legge Gtechniq Crystal Serum + EXO V2 på bilen til dama i høst. Så blir det sammenligning i vinter mellom min med MaxProtect og hennes med Gtechnic. 

• DCN Poeng 2

///Rune H

xsteady320
Skrevet

Gå for Gyeon Mohs

Scandic Shine sertifisering kurs. Chemical Guys , shcoll consept og Polishangel.

• 2 weeks later...
Skrevet
23.8.2016 - 21.43, Snusmumrikken skrev:

Hei.

Nå er ikke jeg den med mest erfaring her inne, men har lagt litt forskjellig inkludert Gyeon Mohs.

Har lagt Gtechnic C1 + EXO V2, denne er etter min mening råere enn Gyeon Mohs på vann og skit skrekk og enda mer rå på innsekt. Det er jo også mer jobb og legge og dyrere. Vedlikeholder du, QD og G-Wash og er flink til og bruke PH nøytrale produkter så bør den holde gjennom 2vintre.

Har ganske nylig lagt Max Protect V1 + UNC-R 1.5. 

Litt for tidlig og kunne sammenligne den mot de andre. Men den har ikke like mye vannskrekk som Gtechniq, og er heller ikke like rå mot insekt.

Mot saltlake etc vet jeg ikke enda... 

Den skal jo være veldig kjemikaliebestandig og veldig holdbar.

Kanskje etter min mening hakket vanskeligere og legge enn EXO V2. 

Planlegger og legge Gtechniq Crystal Serum + EXO V2 på bilen til dama i høst. Så blir det sammenligning i vinter mellom min med MaxProtect og hennes med Gtechnic. 

Legg gjerne ut erfaringen med max protect mot Gtechniq når du får testet litt :-) Hilsen gtechniq fan :-P

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår