kris1986

Bakplate - Butikk

Har begge 2(den bittelille) og de koster vel det samme her hjemme..,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner tråden til ett lite spørsmål..

Hvor mye har egentlig denne bakplaten å si for polerings jobben, har en jeg fikk med poleringsmaskinen (såklart) hehe.. ggså kjøpte jeg en på scandicshine http://www.scandicshine.no/nettbutikk/inde...;products_id=68

Skal sies att de ikke er så veldig forskjellig (hvertfall ikke av utseende) men merker man stor forskjell på de det er så mye snakk om, fra scholl fks (De som er skikkelig tykke)

Er dette noe jeg bør innvestere i er vel egentlig spørsmålet??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har begge 2(den bittelille) og de koster vel det samme her hjemme..,

Har ikke sett den nederste her hjemme før, har du link?

Låner tråden til ett lite spørsmål..

Hvor mye har egentlig denne bakplaten å si for polerings jobben, har en jeg fikk med poleringsmaskinen (såklart) hehe.. ggså kjøpte jeg en på scandicshine http://www.scandicshine.no/nettbutikk/inde...;products_id=68

Skal sies att de ikke er så veldig forskjellig (hvertfall ikke av utseende) men merker man stor forskjell på de det er så mye snakk om, fra scholl fks (De som er skikkelig tykke)

Er dette noe jeg bør innvestere i er vel egentlig spørsmålet??

Hvis jeg bruker den flate jeg fikk fra Mirka (uten skum) og sammenligner den med en med mye skum, da merker jeg stor forskjell, spesielt på f.eks en E-klasse på panseret der lyktene går opp, der brukte jeg Scholl bakplate med Meguiars sin polishpad (myk), da gikk det mye enklere enn med en annen løsning, f.eks Mirka med Menzerna pad (også Scholl bakplate med Menzerna pad). Så pute har mye og si det også..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Link: post@scandicshine.no :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive