Jump to content
Sign in to follow this  
Jenshagen

Wurth Spider pad's

Recommended Posts

Jenshagen

Har noen her erfaring med de nye Spider paddene til Wurth? hvordan er de opp mot andre på markedet?

Forsøkte og søke rundt her om jeg fant noe, men ingenting på akkuratt dette. kan være at jeg er litt rusten i søkemetoder.

håper noen har et greit svar på dette og om de er og anbefale.

- Jenshagen

Sanden

Mins å huske at wurth kjøper fra scholl under sitt navn. Så putene er nok scholl samme er nok polishen dems også, men har sett at de "nye" flaskene ligner veldig på 3m sine men det kan jeg ikke bekrefte. Tenkte jeg selv skulle prøve wurth neste gang jeg skal ha noe, bare for å teste. Kan jo nevnes at da maskinen de har er flex😊 Så jeg vil tippe at de har scholl og flex som produserer for seg. De er veldig glad i å ha minst mulig levrandører. Mulig de har fått en annen typenflaske som gjør at de ikke er så lett å kjenne igjen😊

Edited by Sanden

Jenshagen

ikke sant! jeg har jo wurth rett vedsiden av jobben omtrent og får gode priser der. det skal prøves! bare det at man slipper å vente på posten, eller kjøre helt til Oslo/vestby osv. for og skaffe seg ting som er bruksvare er jo et pluss. derfor tenkte å høre om noen hadde erfarginger. ser de kommer med mer og mer innen bilpleie. som butikksjefen sa at de tar jo såklart kun inn det dem ser blir solgt mye av. en får jo feks. 50 pack med microfiber der. (vet ikke om det er vanlige kluter eller små fillt biter bare)

Mantis
36 minutter siden, Sanden skrev:

Mins å huske at wurth kjøper fra scholl under sitt navn. Så putene er nok scholl samme er nok polishen dems også, men har sett at de "nye" flaskene ligner veldig på 3m sine men det kan jeg ikke bekrefte. Tenkte jeg selv skulle prøve wurth neste gang jeg skal ha noe, bare for å teste. Kan jo nevnes at da maskinen de har er flex😊 Så jeg vil tippe at de har scholl og flex som produserer for seg. De er veldig glad i å ha minst mulig levrandører. Mulig de har fått en annen typenflaske som gjør at de ikke er så lett å kjenne igjen😊

Vi hadde noe Wurth rubbing på gamlejobben og det verken luktet eller så ut som noe Scholl har i sitt sortiment. Nå testet jeg aldri dette hendelse, men det ble riktignok brukt for å rette opp i defekter og aldri med det formålet å skulle ta en hel bil med det.

Kan vel ikke tenke meg at dette er mer prisgunstig enn det man får fra f.eks bilnerden.no? Min erfaring er at Wurth vet å ta seg betalt - og uten rabatter er du fucked.

• DCN Point 3

Sanden

Det er nok mulig at det er annet innhold i flaskene, men det er i allefall samme fabrikken som lager innholdet. Kan ikke skjønne noe annet i allefall. 

http://nettbutikk.wuerth.no/kjemi-2/rensing-og-beskyttelse/p10-fast-cut-polish-plus

http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=800

"nye" flaskene er også scholl ser det ut som. 

http://nettbutikk.wuerth.no/kjemi-2/rensing-og-beskyttelse/p10-fast-cut-polish-plus-1

http://www.cleanandshiny.co.uk/brands/scholl-concepts/scholl-concepts-S3-gold-XXL-250g

Pris gunstig er det nok ikke, men vet at wurth er meget interessert i å komme på banen med produktene sine iallfall. Har fått noen riktig gode tilbud på maskiner og polish. Jeg liker veldig godt disse leverandørene som er mye brukt her inne, har varene som regel tirsdag vis jeg har bestilt søndag. Kjøper heller i større mengder så har jeg lengre:-) 

Jeg vil nok tro at scholl legger ekstra vekt på sine egene produkter, vis ikke wurth betaler så bra at de må ha bedre produkter. 

Jenshagen

de vet å ta seg betalt helt klart! men rabatter har jeg der og det gjennom en av de største avtalene de har. så er jeg heldig kommer det ikke så ille ut av det.

Sanden

Logget inn å sjekket, prisene er faktisk lavere fra scandic shine og concourse med vip rabatten. husk at alle priser wurth gir er pluss mva. 

Edited by Sanden

Mantis

Wurth har veldig mye bra, spesielt innenfor verktøy, men jeg er av den oppfatning at man burde holder seg til de som spesifikt jobber innenfor det området man skal drive på i. For meg er de store og trygge innenfor polering scholl concepts, menzerna, swissvax, rupes, meguiars og muligens 3M (selv om sistnenvte også driver med mye). Jeg ser rett og slett ikke noe grunn til å kjøpe dyre wurth produkter når de driver med alt mulig annet og når det uansett er sannsynlig at scholl concepts fyller flaskene for dem.

Jenshagen

Kjøpte i dag spider pad's hos Wurth så da skal det testes. Disse havner på noe lavere pris enn scholl sine spider pads. Så pris er overkommelig.

Jenshagen

Synes han sa 143 kr stk eller noe