Gå til innhold

Hjelp til valg av høytrykkspyler til 3000kr

Recommended Posts

A. Gaastjønn
Skrevet (endret)

Då min gamle trofaste Kärcher 720 har begynt å fjuske, har eg bestemt meg for å investere i ein ny type.

Etter det eg har lest, står det mellom Kârcher K5 og Nilfisk E 145.3-10 H Extra.

Erfaringer? Kom gjerne med andre forslag i prisklassa. 

Nilfisk sin stålarmerte slange, vil det sei at den ikkje vil slå krøll på seg?  

Kan nevne at høytrykkspylaren kun blir brukt til bilvask, iallfall hittil. 

Endret av Vikingr
Skrevet

Jeg har hatt K5 og har nå K7, men har aldri hatt Nilfisk. Jeg syns slangen på K5 var slitsom, krølla seg ofte under bruk selvom jeg retta/tvinna den helt ut etter beste evne før bruk. En 8m slange som tvinner seg blir fort bare 5m effektivt, pluss at den kommer mer borti bilen. Så jeg hadde gått for Nilfisk hvis den har stålarmert slange!

Blankfrank
Skrevet

Kjøpte den Nilfisken for en liten stund siden og er veldig fornøyd. Vil helt klart si du får mer for pengene der, spesielt 10 m stålarmert er en stor fordel.

A. Gaastjønn

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår