Gå til innhold

Hvilken roterende maskin?

Recommended Posts

Grønnskolling
Skrevet

har i grunn bestemt meg for og kjøpe meg en flex pe 14-2-150.

men er det noen andre roterende maskiner som er bedre valg?

Grønnskolling
Skrevet

det var jo det jeg hadde kommet fram til også, men det er jo greit og spørre ekspertene her inne også :)

får den for 4400kr gjennom jobben, så er uansett ikke stort man kan spare på andre maskiner heller

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen som har erfaring med Wurth sine maskiner? Har fått tilbud om å kjøpe ei roterende, ubrukt for 4000kr. Ny koster den 4800,- +mva.

Skrevet

Har hatt en Wurth PM 250-E i 4 år nå, maskina er litt stor og bråker en del på fullt, men den har krefter i massevis og holder turtallet fint

Skrevet

Ok, takker for svar. Til den prisen så vurderer jeg en Flex, som jeg vet folk er veldig fornøyd med.. Googlet litt tilbakemeldinger, og det var så som så med Wurth sine.

Skrevet

Jeg er knall fornøyd med Metabo PE12-175 . Vibrasjon finnes nesten ikke , aldri hatt problem med varmgang og behagelig maskin å bruke over lang tid. Starter på laverere turtall enn Flex. Minus er turtalljustering bak på undersiden.  Proff maskin til billig penge.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår