Gå til innhold

Bestilt Nanolex SI3D-sett....

Recommended Posts

Motörhead
Skrevet

Hei.

Jeg har just bestilt meg Nanolex SI3D-sett 50ml fra Nanolexbutikken.no.

Skal legges på min 1 mnd gamle Skoda Superb Combi i Black Magic Pearlecent farge.

Bilen har fra før 2 lag med Swissvax Shield. Bilen fikk DCN-vask og Cleaner Fluid og Shield 7 mil etter at den ble hentet ut fra butikk i oppholdsvær.

Når jeg skal vaske ned bilen for å legge SI3D..... Holder det da med DCN-vask med Surfex HD 1:5 for å strippe LSP fra lakken klart for SI3D?

Ellers.... Noen gode råd angående å legge SI3D?

Leser art man bør ta hele paneler i gangen for at det skal bli skjoldfritt og bra. Bilen har ett stort tak som kan bli utfordrende her.

tenker å legge Shield igjen opp SI3D når den har gjennomherdet skikkelig etter en uke.

longbow
Skrevet

Cg har kommet med en ny såpe som skal fjerne all gammel voks, den er laget til slikt. Ellers bruk lite produkt, og stryk jevnt og fint i langsgående og sidelengs retning.

IGL Kenzo master installer

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

.

Skrevet

Lakken skal være helt fri for andre produkter før påføring av si3d. Så vask med sterke saker og dra over med silikonfjerner. Eller nanolex EX. Den følger vel med i settet. Så er det bare å ta seg god tid. 😊 er en post om si3d her. Les igjennom den. ☺

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår