Ole Gunnar

Morrizon på besøk

Da jeg var i avslutningsfasen på Subaru'n kom Morrizon innom med stasvogna.

Her er noen bilder jeg tok.

Så overlater jeg til Morrizon å fylle inn tekst selv siden klokka er i ferd med å løpe fra meg.

IMG_2199.jpg

IMG_2200.jpg

IMG_2206.jpg

IMG_2207.jpg

IMG_2211.jpg

IMG_2212.jpg

IMG_2214.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! Der var bildene!

Joda, i dag stakk jeg forbi for å ta i øyesyn Forrester'n som Ole Gunnar hadde detailet. Og etter å ha sett øynene til eieren av bilen, kan jeg bare hilse og si at han var mere enn fornøyd. Smilet nådde fra øre til øre :)

Såååå ble jo Ole Gunnar ivrig på å bistå med å prøve å få fjernet grumset som lå på den ene sommerfelgen. Det så ut som bremsestøv som hadde ligget på felgen i LANG tid og aldri forsøkt fjernet..

Men Ole Gunnar visste råd! Han stupte inn i poleringsboden, dro frem et par kasser, den ene med rikt utvalg av børster, den andre med andre kraftige remedier for å vekk skiiiiten. Så vi tok frem Bernhards gode venn "Ferrobet Rustvask" og sprayet på. Lot det virke i 10-15 sekunder, gnikket, gnukket og skylte av med vann. Etter flere gangers gjentakelse så fikk vi det vekk som siste bildet av felgene viser....

Såååå lurte Ole Gunnar på om jeg ikke ville prøve Flex'en...og var det nei min munn? Overhooodet ikke :)

Siden dagen hadde gått fort og magene begynte bli sultne, så nøyde vis oss med å ta halve koffertlokket på den gamle Audi'en min......Lyset var vanskelig, men en runde med Flex og diverse Scholl produkter så ble det VELDIG forskjell :)

Så det spørs om jeg ikke snart må ned igjen til Ole Gunnar og prøve litt mere :)

Takk til Ole Gunnar og tålmodet med både felger og en novise på maskinpolering!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Så det spørs om jeg ikke snart må ned igjen til Ole Gunnar og prøve litt mere :)

Det er bare å komme innom det ! :D

Alltid gøy å holde på sammen.

Forøvrig fin oppsummering av testen. Bildene av før/etter og 50/50 ble ikke så tydelige som en skulle håpe på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut dette gutter :D Alltid moro å dele kunnskap.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2 :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive