Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Ny norsk nettbutikk som selger Mitchell and king produkter. La inn ein ordre på sample kit skal bli spennende å sjå på service og levering.

Klykken
Skrevet

Virker litt kostbart i forhold til mye annet av merker. Ser eksklusivt ut i det minste. :) Du får gi en tilbakemelding og evt tester!

*2014 BMW i3

*2025 Tesla Model Y LR

*2022 Polaris Nordic Pro 650

Skrevet

M&K har endel gode produkter, har brukt produkter derfra siden Scandicshine hadde de i sortimentet tilbake i 2012-2013.
Steinar tok over agenturet på M&K etter dette, tror det var i 2014 en gang.
Har vært litt opp og ned med servicen der, har noen kompiser som slet med tilbakemld i fjor.

Voksene er alle sammen gode. Lett å påføre, lett å buffe, suveren vannskrekk og fin glans.
Gode krukker også, spesielt de i alu.
Ellers syns jeg Tyre er kjempegod å bruke på dekksider, drøy i bruk med blankt resultat.
SPA er også en god og mild shampo.
De har også innimellom hatt forskjellige gimmicks, bl.a så kjøpte jeg et whisky-sett derfra som inneholdt bl.a voks, shampo og luftfrisker med whiskylukt.

• DCN Poeng 2
Skrevet

Dem har også ei hand såpe til deg selv noko som ikkje er så vanlig. Har i tillegg kjøpt meg ein voks privat her inne. 

Skrevet
7 timer siden, Klykken skrev:

Virker litt kostbart i forhold til mye annet av merker. Ser eksklusivt ut i det minste. :) Du får gi en tilbakemelding og evt tester!

Settet eg betillte ble laget på bestilling hos M&K fekk beskjed om at dem hadde sendt mail om desse var tiljengelige nå så får bare vente på svar.

bilmagikeren
Skrevet

De har hatt suveren service kundeservice i England i forhold til mine erfaringer... Har brukt litt av disse produktene og de er stort sett veldig gode. spesielt voksene dems. :) 

Min bilpleielogg

Bilmagikeren 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

Swissvax certified detailer

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

Skrevet

Nå var bestillingen min satt i produksjon så nå er det bare å vente.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår