Gå til innhold

Bakplate til flex pe 14-2-250, ullpad?

Recommended Posts

Grønnskolling
Skrevet

Hei

(har forsøkt og søke litt på forumet, men klarte ikke og finne ut av det jeg lurte på.

har nå bestemt meg for og gå til innkjøp av roterende maskin, men har da fått med meg at disse kommer uten bakplate

hva slags bakplate annbefaler dere til denne maskinen?

har planer om og kunne kjøre med ullpad blant annet, har dere noe anbefaling der også?

eller er det bedre og kjøre med andre pads? har en god del RDS og rydde opp i på min egen bil blant annet 

Grønnskolling
Skrevet

hvordan er denne sammen med f.eks ullpads?

e30 tic
Skrevet

anbefaler også den bakplaten, på ull MÅ du ha myk pute for å få flex som er viktig på roterende. Ellers bruker jeg også Koch Chemie sine som Car Spa selger, disse er i samme liga

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

http://facebook.com/GusdalsCarCare

erikstein
Skrevet

Kan ikke svare for det, da jeg bruker skumpads, men kan tenke meg at en myk bakplate er en fordel i forhold til kurver etc.

_Makki_
Skrevet

Koch Chemie sin Sandwich bakplate på 125mm og Scholl Abrafix 125mm mener jeg er de beste bakplatene en kan bruke på roterende maskin. Veldig behagelig under arbeid spesielt med de harde skum putene. Fungerer perfekt og med ull pads.

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

Grønnskolling
Skrevet

kommer til bestill meg den scholl bakplata tenker jeg sammen med noen andre ting i fra scandicshine da :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår