Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Ikke mer grønne pads igjen :( kan jeg bruke blå mikrofiber pad fra rupes på grønn? Evt noen andre pads?

Kjører som regel fargekodene på rupes.

Takk for tips

Skrevet
1 time siden, jar.ped skrev:

Ikke mer grønne pads igjen :( kan jeg bruke blå mikrofiber pad fra rupes på grønn? Evt noen andre pads?

Kjører som regel fargekodene på rupes.

Takk for tips

Kan du ikke vaske de du har? Det er mye

cut i blå microfiber så det spørs jo om du skal kjøre flere steg?

Sertifisert Cosmic Detailer

Sertifisert Polishangel Detailer

Sertifisert Scholl concepts Detailer

Sertifisert Scandicshine Detailer

Skrevet

Hadde de vært vaskbare så hadde jeg gjort det, men de er ikke brukende lengre, å har en polering idag [emoji33] derfor jeg lurte på om jeg kunne bruke blå, eller om jeg kan bruke noen andre? Mg brun?

Tenkte å kjøre ruoes grønn så mg 205

Skrevet
1 minutt siden, jar.ped skrev:

Hadde de vært vaskbare så hadde jeg gjort det, men de er ikke brukende lengre, å har en polering idag emoji33.png derfor jeg lurte på om jeg kunne bruke blå, eller om jeg kan bruke noen andre? Mg brun?

Tenkte å kjøre ruoes grønn så mg 205

Ta en titt på denne så finner du nok ut av det. hvilke andre pads har du?

Sertifisert Cosmic Detailer

Sertifisert Polishangel Detailer

Sertifisert Scholl concepts Detailer

Sertifisert Scandicshine Detailer

Skrevet

Jeg har rupes, meguiars, autoglym, wafflepads(husker ikke merket) har både skum og mf i rupes,resten er bare bare skum.

Øyvind G
Skrevet

Her gjelder det å bare prøve seg frem. Miks og triks med puter og produkter til du har funnet komboen som gir ønsket resultat på lakken du jobber med.

Pute som hører til produkt er bare en veiledning. Ikke sikkert at grønn på grønn altid er det beste selv om det fungerte utmerket forrige gang man holdt på. 

• DCN Poeng 1

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår