Gå til innhold

airbaglampa lyser etter airbagbytte..hvorfor?????

Recommended Posts

tittigulle
Skrevet

etter så mye om og men så fikk jeg tak i ny airbag som passa i min bil(har forresten en volvo V40,2000mod,1.8L)  har fått satt inn den nye airbagen på passasjersiden oxo da begynner airbaglampa å lyse.. HVORFOR?? og hva gjør jeg får å få slukka den?? er det mere som må byttes?

bilen skulle vært på etterkontroll for over en mnd siden og den har krevd masse tid og kr... trenger bil igjen

tittigulle
Skrevet

er det  slettet feilkoden   det heter:) nei det har jeg ikke fått gjort.. fins det noen måte å gjøre dette på selv?

den gangen jeg bytta bensinpumpe fant jeg en måte å slukke lampa på serru

Tommy
Skrevet

Denne har nok kommet på, hvis du ikke har koblet fra batteriet på bilen ved skifte av airbag, å du må på verksted for å få slettet denne feilen.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

• Forhandlere
polishduden
Skrevet

Eventuelt sjekk kontakt til / under sete. En del merker har hatt trøbbel med de og ledningsbrudd som har resultert i airbaglampe

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

tittigulle
Skrevet

pga lite tid og lyst til å skru på den bilen så satte jeg bort jobben.. så jeg vet ikke om batteriet var koblet ifra el ikke.. tydeligvis ikke:huh:

bare et lite spørsmål litt utenfor .. han som skal-skulle fikse manglene jeg fikk på forsøk nr 1 i eugodkjenninga og få bilen igjennom eukontrollen, skal få en sum av meg(han har fått over halvparten alt)jeg har betalt deler og kjøpt en delebil,++++i utgifter.. når han ødelegger noe el ikke kobler i fra batteriet(noe som egentlig er en selvfølge)  det er han som burde betale for den verksted turen for å slukke airbag lampa da?

• Forhandlere
Conlogo / Terje
Skrevet
16 minutter siden, tittigulle skrev:

pga lite tid og lyst til å skru på den bilen så satte jeg bort jobben.. så jeg vet ikke om batteriet var koblet ifra el ikke.. tydeligvis ikke:huh:

bare et lite spørsmål litt utenfor .. han som skal-skulle fikse manglene jeg fikk på forsøk nr 1 i eugodkjenninga og få bilen igjennom eukontrollen, skal få en sum av meg(han har fått over halvparten alt)jeg har betalt deler og kjøpt en delebil,++++i utgifter.. når han ødelegger noe el ikke kobler i fra batteriet(noe som egentlig er en selvfølge)  det er han som burde betale for den verksted turen for å slukke airbag lampa da?

Det hørtes sånn halvveis ut som svartarbeid, og da kan du ikke kreve at han gjør noe som helst :P Spør han pent om han har utstyret som trengs, hvis han har det så tar han nok ikke noe ekstra for å slette feilmeldingen. 

www.conlogo.no

www.swissvax.no

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår