Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Nå vil ikke forhåndsvisning av bildene vise. Må trykke på hver og ett bilde for at det skal vise. Har sjekket innstillingene.

• Admins
Skrevet

Under innstillinger er det valg for om bilder osv skal vises når man er på mobilnett. Så hvis bildene ikke vises når du er på mobilnettet og men på trådløst er det nok den innstillingen om å ikke vise bilder på mobilnettet som ikke er på. 

• DCN Poeng 1
Skrevet
Under innstillinger er det valg for om bilder osv skal vises når man er på mobilnett. Så hvis bildene ikke vises når du er på mobilnettet og men på trådløst er det nok den innstillingen om å ikke vise bilder på mobilnettet som ikke er på. 

Korrekt. [emoji23]
  • 2 months later...
Skrevet

Lastet ned denne forleden da tapatalk har forandrett seg helt igjen...! håpløst at de skal titalforandre den annen hver uke. Men so sagt tidligere i tråden her så ser jeg ikke brukernavn når den står i nattmodus. Også får jeg ikke pushmeldinger? Alt står på i innstillingene. Gjelder forresten Android

• Admins
Skrevet

Mulig du må avinstallere tapatalk og DCN appen helt. Prøv så å installer DCN appen på nytt igjen. Se også at du ikke har aktivert silent mode/Stille modus med tanke på push varsel.

Det med nattmodus gikk i glemmeboken. Skal se om jeg får fikset det i løpet av uken siden det er mulig det krever en oppdatering av selve appen.

• 2 months later...
  • Admins
Skrevet
31/01/2017 - 17.09, Hunnes skrev:

Lastet ned denne forleden da tapatalk har forandrett seg helt igjen...! håpløst at de skal titalforandre den annen hver uke. Men so sagt tidligere i tråden her så ser jeg ikke brukernavn når den står i nattmodus. Også får jeg ikke pushmeldinger? Alt står på i innstillingene. Gjelder forresten Android

Feilen med nattmodus og usynlige brukernavn er fikset i siste oppdatering av appen idag. Oppdateringen skal være klar i Google Play store for Android :)

Fikk du orden på det med pushmeldinger eller har du enda samme problem? 

Skrevet
Feilen med nattmodus og usynlige brukernavn er fikset i siste oppdatering av appen idag. Oppdateringen skal være klar i Google Play store for Android [emoji4]

Fikk du orden på det med pushmeldinger eller har du enda samme problem? 

Oppdaterte den nå nettopp, så nå ser jeg endelig brukernavn! [emoji106] Får fortsatt ikke pushmeldinger, men det har jeg vent meg til.
Skrevet

Jeg ha også problemer med bilder i tråder på telefonen. iPhone med siste versjon av iOS, app 5.3.5(21000002)

Kjæreng Bilspa

Max Protect Certified Car Care Center, Max Protect Certified Detailer

Nettside                          Facebook

Min logg                          Min E61

• Admins
Skrevet

Ja ser det er et problem med bilder som er mellomlagret med https på nettsiden og mobil appen selv om det vises på pc.
Skal finne ut hva som er årsaken og få det fikset så fort som mulig. 

• 2 weeks later...
  • Admins
Dennis
Skrevet

Kan noen flere teste om om varsel i appen fungerer igjen på siste versjon? Fungerer igjen her men alltid fint om flere kan bekrefte at det fungerer :) 

Jobber enda med å fikse bildene som ikke vises i mobil appen. 

• DCN Poeng 2
  • Admins
Dennis
Skrevet

Tenkte siste versjon av DCN Appen. Så da er alt i orden :) 

• DCN Poeng 1
Skrevet

Nå skal jeg bli litt vanskelig her..[emoji16] skrudde av push varslinger når det begynte å fungere da det var litt deilig å slippe "unødvendig" lyder fra telefonen i arbeidstiden. Men nå får jeg ikke beskjed inne på selve appen om oppdateringer i abonnerte tråder. Prøve å slette å installere igjen? Sliter forøvrigt mye med å se bilder i flere tråder.

• Admins
Dennis
Skrevet

Det med bilder blir fikset snart. De har lovet en fiks på det i neste oppdatering av plugin.

Usikker på det med tråder du abonnerer på. Det skal vanligvis komme opp uansett. Hvis man ikke ønsker varsel feks i arbeidstid kan man bruke stillemodus i selve appen også :) 

Skrevet

Stillemodus var ikke dumt... hvorfor gjøre dett lett når man kan gjøre det vanskelig?[emoji4]

• 3 months later...
  • Admins
Skrevet

DCN mobilappen er nylig oppdatert for Android.

- Forbedret brukergrensesnitt

- Oppgradert kodebase til Tapatalk 7

- YouTube, eBay, Twitter, Instagram forhåndsvisning i poster

- Forbedret innlegg og PM editor

- Revidert PM og samtale brukergrensesnitt

- Forbedret ytelse og feilrettinger

Kommer som en automatisk oppdatering eller last ned her :) 

Skrevet
DCN mobilappen er nylig oppdatert for Android.

- Forbedret brukergrensesnitt
- Oppgradert kodebase til Tapatalk 7
- YouTube, eBay, Twitter, Instagram forhåndsvisning i poster
- Forbedret innlegg og PM editor
- Revidert PM og samtale brukergrensesnitt
- Forbedret ytelse og feilrettinger

Kommer som en automatisk oppdatering eller last ned her [emoji4] 

Jeg har også bilde problemet med min telefon. Samsung s8+ har siste vers av appen
Max Protect Certified Detailer / Bilpleie Entusiast 
Skrevet

Problemet løste seg etter ny oppdatering og fiksen du la ut :)

Skrevet

Etter den nye oppdateringen så sliter jeg med at appen logger seg ut hele tiden og vil ikke logge meg in (bruker rett passord og mail) Er på android s8+

• Admins
Skrevet
5 timer siden, Soulcam skrev:

Etter den nye oppdateringen så sliter jeg med at appen logger seg ut hele tiden og vil ikke logge meg in (bruker rett passord og mail) Er på android s8+

Usikker på hva det kan være. Har selv en S8 og der fungerer det uten problem. Prøv å logg inn å så logger du ut igjen med en gang og så inn igjen.
Se også gjennom listen her: https://www.detailersclub.no/settings/devices/

Så kan du fjerne den der for å være sikker på at det ikke henger noe igjen.

Ellers blir det å prøve samme som sist å slette alt av app data for den appen. 

Skrevet
Usikker på hva det kan være. Har selv en S8 og der fungerer det uten problem. Prøv å logg inn å så logger du ut igjen med en gang og så inn igjen.
Se også gjennom listen her: https://www.detailersclub.no/settings/devices/

Så kan du fjerne den der for å være sikker på at det ikke henger noe igjen.
Ellers blir det å prøve samme som sist å slette alt av app data for den appen. 

Skal prøve. Jeg får varsel om at du quotet innlegget mitt men appen viser med som utlogget
  • Admins
Skrevet

Kan også prøve å avinstallere appen og så legge den inn igjen på nytt :) 

Skrevet (endret)
11.9.2017 - 9.06, Dennis skrev:

Kan også prøve å avinstallere appen og så legge den inn igjen på nytt :) 

Da har jeg prøvd å avinstallere og installere på nytt. dette funka ikke. Jeg kan være innlogget en liten stund. For så legge bort mobilen og kommer tilbake så er jeg logget ut,,,men bildet av profilbildet mitt er der men står gjest under bildet. Jeg får også melding om at kontoen ble låst etter for mange mislykkede innlogginger. Dette var etter jeg logget in med rett PW. 

Endret av Soulcam

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår