Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Er på jakt etter en lengre stålarmert slange, og tror jeg har funnet det. Men håpet på en second opinion.

Fant denne: http://www.ebay.com/itm/Nilfisk-Alto-Pressure-Washer-8-Metre-8m-Extension-Hose-for-C110-C120-C130-C110-4-/122000729138?hash=item1c67cf6432:g:ZrYAAOSwR5dXS2Cl

Ser ut til å være stålarmert, eller ?

Er til en Nilfisk Alto C100.5, tar og i mot tips om andre alternativer, her til lands.

Skrevet

Nei den ser ut som min gamle Nilfisk-slange. Den er ikke stålarmert.. 

Drammensern
Skrevet

Nilfisk sine stålarmerte slanger heter vel Superflex. Bygghjemme.no tror jeg har. Mitt tips: Send en Mail til Nilfisk og spør hvilken slange som passer. [emoji846]

2012 Ford S-Max Frozen White

2004 Volvo V40 Titanium Grey

Skrevet

Hvis du uansett vurderer å kjøpe fra eBay så sjekk ut selgeren qwashers. Har ikke selv handlet derfra, men har inntrykk av at de er seriøse etter et par mailkorrespondanser.

- SAAB 9-3 AERO TTiD

Drammensern
Skrevet

Du må oppdatere når du får svar da [emoji846]

• DCN Poeng 1

2012 Ford S-Max Frozen White

2004 Volvo V40 Titanium Grey

• 6 months later...
Skrevet

Drar opp denne igjen 😊 Jeg har en Nilfisk E140. Noen som vet hvilken av de stålarmerte slangene fra Proffia som passer? 

• DCN Poeng 1

2014 VW Golf stv.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår