Gå til innhold
Tiger

Fylla har skylda...kremt

Recommended Posts

Tiger    0
Tiger

Er ikke alle som kommer godt ut av en real fyllekule...hehe

image001.jpg

image003.jpg

image005.jpg

image008.jpg

image019.jpg

image020.jpg

Endret av Tiger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fredster    0
Fredster

Fra Gatebil 2006

post-203-1241124447_thumb.jpg

Ca 30 min senere (legg merke til at han ligger i NØYAKTIG samme stilling :blink: ) :

post-203-1241124587_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maarten    3
Maarten
Fra Gatebil 2006

Ca 30 min senere (legg merke til at han ligger i NØYAKTIG samme stilling :blink: ) :

Han gikk jeg også forbi :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fredster    0
Fredster
Han gikk jeg også forbi :lol:

Bildet er tatt mens jeg står på standen vår (Peugeot-sport-club), og jeg er faktisk litt overrasket over at lå vidt lenge uten at noen fra arr.komiten gjorde noe med det. Ikke den beste reklamen for bilintr. som er "på vei inn" i bilmiljøet......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørn_A    106
Bjørn_A

Titties! slappe stygge titties.. men men.. pupp e pupp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wreckmaster    15
wreckmaster
Fra Gatebil 2006

Hvis han lå slik i 30 minutter, var det noen som sjekket at han "bare" var full da? Uansett årsak er det straffbart og la en person som er tilsynelatende livløs ligge..... Etyl intox er en potensielt livstruende tilstand. Var det ikke vakter på området som tok seg av slike hendelser, evt om det var sanitetsvakter fra Røde Kors eller Folkehjelpa der ( pleier vel og være det på store arrangementer). Hvis han virkelig lå slik i 30 minutter uten og røre på seg, så er jo det veldig kritikkverdig( mot arrangører ).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pOwerslave    0
pOwerslave

Det er gatebil det er snakk om, russefest for folk med førerkort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maarten    3
Maarten

Hmm! Jeg husker at vi lo av han, fordi han hadde slukna midt i sola.. Men når en tenker etter, så burde vi kanskje gjort noe for å sjekke at det var liv i han :) Det var vel kanskje etter dette at det ikke var lov til å oppholde seg på det området etter stengetid? I fjord kom vi faktisk ikke inn på området etter at programmet var ferdig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Er vel derfor Gatebil er mer surr en morro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fredster    0
Fredster
Hvis han lå slik i 30 minutter, var det noen som sjekket at han "bare" var full da? Uansett årsak er det straffbart og la en person som er tilsynelatende livløs ligge..... Etyl intox er en potensielt livstruende tilstand. Var det ikke vakter på området som tok seg av slike hendelser, evt om det var sanitetsvakter fra Røde Kors eller Folkehjelpa der ( pleier vel og være det på store arrangementer). Hvis han virkelig lå slik i 30 minutter uten og røre på seg, så er jo det veldig kritikkverdig( mot arrangører ).

Det var et par. pers. som med jevne mellomrom dyttet borti han, og da responderte han med mumling og noe med "la meg være i fred for f..." ! Så det var jo liv i fyren i hvertfall....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Hender det at du IKKE gjør noe dumt i fylla? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terjeo    112
Terjeo
Hender det at du IKKE gjør noe dumt i fylla? :P

Hmm ja gjør vel det også hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

he he, ikke bra, men det med å kutte seg og blø som f... for så å tenke "hvor er kameraet" er jo bare priceless... :)

Historien bak såret er.......?

Dette er en av grunnene til at jeg sitter pent i sofan og blir brisen, full, drita og sovner der jeg satt, he he, mindre skader da så fremt en ikke gulper i sofan eller på teppet, da vanker det kjevlebank ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terjeo    112
Terjeo

Kom hjem i god form, ikke kjempedritings heller.

På vei opp mot huset syntes jeg det var en god ide å ta en øl, så snubla jeg i en palle som hadde velta over veien opp til huset og knuste ølen i hellene mens jeg holdt den.

Er ikke så store dype sår egentlig. Hånda fungerer helt fint i dag, var bare masse små kutt så blødde over alt, surra den inn i en bandasje og la meg.

Såra og glasskåra var heldigvis såpass store at jeg ikke har noe glassbiter i hendene :)

Har hatt mye større sår før som nesten ikke ha blødd f.eks på beinet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig