Gå til innhold

Ny Statoil logo

Recommended Posts

General Lee
Skrevet

Kan allerede se for meg neste års utgave av Statoilkoppen.... rosa med blomster på...

kris1986
Skrevet

på en måte en femi versjon av BP-logoen... sånn litt ;)

Skrevet

Eneste som syntes den var fin jeg da :)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

Chris-520e39
Skrevet

Så ut som en logo for et nytt nettsamfunn, ikke et oljeselskap.

Lexgtturbo
Skrevet

Nei, Nei, Nei... Synes eg ser for meg en oljeplatform med flere hundre personer som går rundt med en diger rosa "ledestjerne" på ryggen. hihi!

Skrevet (endret)

Sånn går det når man setter kvinnfolk og "litt femie gutter" til å lage en logo..

Endret av Tiger
Skrevet

Ta det litt rolig nå, ihvertfall min mening. Selv om jeg skrev "femi", så trenger man ikke rakke ned på folk...

Skrevet (endret)

Farge og symbolvalg var dårlig gjennomtenkt spør du meg. Ikke helt ulik denne..

post-594-1241113845_thumb.jpg

Endret av chris
  • Admins
truhaa
Skrevet

Så husfliden sin var bra lik også... syntes den kunne vært mer "matcho" ja..

Andre, gi oss din versjon :);)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

ClearCoatChristR
Skrevet
Andre, gi oss din versjon :);)

Poster for Andrè jeg

tea-bag.jpg

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Skal vedde for at Andrè har brukt lang tid på den...

Synes logoen for seg er grei nok, men den har ingenting å gjøre med ett oljeselskap.. Den hadde vært fin til ett spa el noe andre jentegreier......

KjetilR
Skrevet

Visste ikke at homsepatruljen lagde logoer også.. men men...

kosta sikkert noen millioner...

Skrevet
Kan allerede se for meg neste års utgave av Statoilkoppen.... rosa med blomster på...

Rosa med blomster ja, det ville blive fint... :lol: Den bliver nok ikke samleobjekt slik den nye koppen som kommer om 1 måneds tid; svart med flammer opp fra bunnen :D

Skrevet

Synes logoen var fin, og har et mer ekslusivt uttrykk over seg enn hva den gamle har.

Skrevet
Synes logoen var fin, og har et mer ekslusivt uttrykk over seg enn hva den gamle har.

Kan du fortelle meg hva den symboliserer da?

• Admins
Dennis
Skrevet

DCN logoen består av 2 vanndråper + at den prøver å vise at det er blankt/rent. Så at den viser ingenting synes jeg er å ta litt i :P

Hva den nye Statoil logoen viser vet jeg ikke helt, men vil tippe de skal prøve å få Statoil til å virke som en "miljøbedrift" som skal prøve å redde hele verden. Sikkert partiet SV som har vært med under designet av logoen :P

Skrevet

Logoen i seg selv var jo fin den, noe femi er den ja og den passer absolutt ikke til ett oljeselskap.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår