Gå til innhold

Recommended Posts

Panzerlol
Skrevet

Hei!

Jeg lurte på hvilke hastighet dere kjører på roterende maskin? min-med-max (om du vil)

Blå pad -?

oransje pad - ?

Svart pad -?

i tilegg hvilke av disse bruker dere grov/fin polering?

Har holdt på litt med maskinpolering men tenkte å høre med dere viderekommende/eksperter.

I tilegg så har jeg et bilde her fra en Rød bil med, hva jeg tror, er single stage lakk.

Se de "hullene" i lakken (Ved refleksjonen til armaturet), er det mulig å polere de bort? har ikke lakkdybde måler så har ikke turt å polere så mye.

13313678_10153451504697191_16755052_o.jpg

Skrevet

Det er ikkje standard farge på pads. Kva slags merke prater du om der?

Eg ligger mellom 2 og 3 med roterende. Meiner at 2 er 1500 rpm og 3 er 1900 rpm. (Flex 3401 eller 3403. Hugser aldri nummeret ;-) )

Låg vel mellom 1500/1600 rpm på siste bil eg polerte. Da var det mild polish og pute for å få bilen blank. (Scholl S20 og grønn uber)

Men eg er nok ikkje ekspert/viderekommende!

Panzerlol
Skrevet
36 minutter siden, todleif skrev:

Det er ikkje standard farge på pads. Kva slags merke prater du om der?

Eg ligger mellom 2 og 3 med roterende. Meiner at 2 er 1500 rpm og 3 er 1900 rpm. (Flex 3401 eller 3403. Hugser aldri nummeret ;-) )

Låg vel mellom 1500/1600 rpm på siste bil eg polerte. Da var det mild polish og pute for å få bilen blank. (Scholl S20 og grønn uber)

Men eg er nok ikkje ekspert/viderekommende!

Bruker Würth sin maskin, og würth sine pads :) tror min maskin bare går til 1500rpm :o 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår