Gå til innhold

Recommended Posts

maeland87
Skrevet

Som tittelen tilsier så har keg nå fått meg store problemer med min bærbare.

Satser på at noen gjerne kan si hva som er galt og om jeg som vett hvordan dataen kan skrues på kan fikse selv 

maskinen er en Acer v5-552pg

den begynte i går å surre litt med en feilmelding med "feil under konfigurasjon av Windows-oppdatering. Tilbakestiller endringer, ikke slå av datamaskinen"

etter ca 3 timer restartet jeg den og det samme gjorde keg igjen etter gode 3 timer, så fikk den stå i 18 timer og surrer enda med samme melding.

jeg er på ingen måte noe datakyndig men må nå sitte på mobilen for og være her inne på detailersclubb 

image.jpeg

image.jpeg

Skrevet (endret)

Fåreslår at du kjører en windows oppdaterings diagnose via sikkerhets modus og ser om den fikser problemet.
https://support.microsoft.com/en-us/kb/949358

Eventuelt kjør en system tilbakestilling via sikkerhets modus, Operativ system CD/USB eller diagnose menyen

Endret av Bompi
maeland87
Skrevet

Prøvde nå og gjenopprette til et tidligere tidspunkt, det resulterte i svart skjerm i omtrent en time.

så kom det plutselig en blå skjerm med noe på før den restartet og kommer opp igjen med samme feilmelding med feil under konfigurering å tilbakestille oppdatering 

AppelsinSkall
Skrevet

Hvis du kommer inn i sikkerhetsmodus, kan det være mulighet for å fikse det.

følg linken på første svaret.

evt kan du få inn i sikkerhetsmodus, ta ut de viktige filene dine til en USB, og få Windows til å kjøre en sånn "resett til default"

kommer du ikke inn i sikkerhetsmodus, er det ikke så mye annet å gjøre enn å stappe i en Windows-CD og begynne på nytt.

maeland87
Skrevet

Takker for svar.

men dersom sikkerhetsmodus er å trykke f8 under oppstart så får jeg bare opp tilbud om gjenoppretting til tidligere tidspunkt.

jeg har absolutt ingenting på maskinen forutenom Spotify, så er jo ikle redd for og miste noenting.

bilder har jeg alltid kopi av på minnepinne utenom.

forutenom det så har ikke maskinen cd-rom 

jeg har heller ikke minnepinne med Windows eller andre programvarer

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår