Gå til innhold
truhaa

Garasjedyr..... anyone

Recommended Posts

truhaa    1 520
truhaa

Vaktdyret i garasjen her, barna + kone var ikke over seg av begestring mht denne her... he he

IMG_6276Large.jpg

IMG_6277Large.jpg

IMG_6278Large.jpg

IMG_6281Large.jpg

'

IMG_6283Large.jpg

IMG_6284Large.jpg

IMG_6301Large.jpg

spid_zoomLarge.jpg

Er grei str på denne til å være her i landet.. tror den beit også så måtte på antibiotika etterpå, dvs sommer øl.... he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    534
Dennis

Ser ut som en stor husedderkopp det der :) Hadde en slik på bade, hørte dama godt når hu fant den der for å si det sånn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fredster    0
Fredster

Dæven..... KJETIL !! Der er du jo.....har lett lenge etter deg, for broren din savner deg noe veldig stakkars......

post-203-1240871865_thumb.jpg

Kan jo tro hun jeg var sammen med på den tiden begynte å lure noe JÆ..... på hvor kinky det går ann å bli ! Vi var nettopp ferdige med "kremt....rødme....you know ;) ", og skulle bare inn på kjøkkenet for å hente noe å drikke, når jeg ROPER til henne om å komme inn i stuen - og ta med støvsugeren og kamera :lol::o:lol: !!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
skoTner    94
skoTner

Koselig med noen som passer på... har "vakthund" jeg også:

post-528-1240910419_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ole Gunnar    151
Ole Gunnar

At du hadde vakthund visste vi skoTner, men denne tar kaka ;). Ingen som tor aa rore A5en hos deg skjonner jeg....

Ps: finner ikke norske bokstaver her borte i Irland sa[ dere faar ha meg unnskyldt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Om du vil skremme meg til døde, så har du iaf redskapen til det... :shocking2:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morten83    7
Morten83

Slanger tror jeg er den ekleste skapningen jeg kan treffe på..

Jeg kjønner ikke hvordan du klarer å kose deg med en slange Skotner..? Heldigvis er folk forskjellige :blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fredster    0
Fredster
Slangen var blank da, om ikke annet...

Ja den var blank (og sikkert fin for de som liker slanger), har du brukt Nano-svampen på den kanskje :lol: ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne

Hadde en edderkopp på badet for en tid tilbake.Stor jævel.Skulle ta bildet av den og måtte korrigere røde øyne på bildet av den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tiger    0
Tiger
Hadde en edderkopp på badet for en tid tilbake.Stor jævel.Skulle ta bildet av den og måtte korrigere røde øyne på bildet av den.

hehe, trudde dere skrøt av fisk jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
skoTner    94
skoTner
Slanger tror jeg er den ekleste skapningen jeg kan treffe på..

Jeg kjønner ikke hvordan du klarer å kose deg med en slange Skotner..? Heldigvis er folk forskjellige :blink:

Slanger er fantastiske dyr når man lærer dem å kjenne. De har personlighet, må holdes tamme og er snille som dagen er lang. Kongeboa (Boa Constrictor) er slangenes "labrador", den det er bildet av. Så er det Konge Python'ene som er litt mindre, men enda mer sjarmerende. Hun ene liker å klarte loddrett opp ting og faller alltid ned på ryggen... lærer aldri, men moro er det likevel.

Snoker er som regel ikke like moro. De er vanskelig å få ordentlig tamme og er litt viltre av seg... man kan ikke la en snok være alene f.eks. Da forsvinner den et eller annet lurt sted. Boa'ene og Python'ene kan vandre fritt rundt, og Boa'n vil nok vandre etter deg som en hund. Forskjellen er vel bare at Boa'n spiser hunder :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hardrocx    57
hardrocx

hadde nokk dødd hadde eg sotte i sofaen plutseli kommer slange-Leif sluntrende bortover stuegulvet og oppover beinet mitt...

Då hadde det blitt vått i sofaen tror eg :blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind    32
Øivind
Damn! Jeg hadde IKKE turt å holde i den der! :P

x2.. arachnofobi så det holder her.

Slanger tror jeg ikke jeg hadde hatt noe problem med, men tror ikke jeg gidder å prøve :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fredster    0
Fredster
Forskjellen er vel bare at Boa'n spiser hunder :P hehe

Jeg tror ikke min hund hadde turt å nærme seg nok til at slangen hadde fått tak i den, men med sine drøye 5,5 kg så ville det vel uansett ikke vært mer enn en liten forrett for den slangen der tenker jeg..... Ikke sikkert den hadde brydd seg mer om den enn vi gjør med en brødsmule, he-he !

post-203-1240958629_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjorke    377
bjorke

Vi fant en jævlig stor edderkopp i lokalene til Ketil i går... Hadde lyst til å dynke den i litt Crack 9000. Hater store edderkopper :wacko:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
offroad    20
offroad
Boa'ene og Python'ene kan vandre fritt rundt, og Boa'n vil nok vandre etter deg som en hund.

Da skal jeg si deg den skulle vandra fort!!! :wacko:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard
Vi fant en jævlig stor edderkopp i lokalene til Ketil i går... Hadde lyst til å dynke den i litt Crack 9000. Hater store edderkopper :wacko:

Aha, var du som hyla som en jente altså :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig