Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Det hadde vært kult å sett hvordan folket har organisert utstyret, har dere laget noe selv, for å få bedre oversikt eller tilgang. Kjekke tips til å merke flasker.

Selv regner jeg med å måtte pakke ned utstyr og ta det med meg, for å ta familie sine biler, de bor ca en time unna. Noen som driver mobilt, eller har  noen bra løsninger der ?

Sleng ut bilder og linker til og av ting som gjør deres detailer hverdag enklere.

Blir kult å se hva dere har gjort og få noen tips :)

Simenhaugen
Skrevet
Har desverre ikke bilder av hvordan jeg gjør det, og jeg gjør vell ingenting på en spesiell måte heller. Var på Europris og kjøpte en plast kasse der jeg oppbevarer maskin, voks, slipeprodukt osv. MF kluter, pads og annet i egen boks. Vaskehanske, såpe og sprayflasker stapper jeg etter besteevne oppi 18L bøtta og resten løst. 

Søsteren min har en sånn maskin som skriver ut lapper med skrift som stikker ut av merkelappen, tenkte og låne den litt i helgen og merke flaskene mine. 

Hvordan gjør du det med ting og tang i dag? 
Simenhaugen
Skrevet (endret)

Hei igjen. 

Det skjedde noe rart med kommentaren min ovenfor.

Mitt shine setup er veldig enkelt og sikkert ikke spesielt men skriver det uansett. Kjøpt en passe stor boks på biltema  i denne har jeg maskin, dunker, clay, teip, slipemiddel  voks - alt som er hardt og relativt tørt.
Boks nummer to er det mikrofiber og pads som gjelder. 
Sprayflasker, vaskehanske og svamp går i bøtta sammen med såpe som jeg har på en 200 ml flaske. 

Q: Hvordan gjør du det? Kanskje du har noe og lære meg!

Endret av Simenhaugen
AppelsinSkall
Skrevet

Jeg har 1 plastboks for polish, 1 for pads, 1 for tørkehåndkler, 1 for MF kluter, 1 stor for alt mulig av teip, voks, clay, QD osv.

rupes'n ligger i egen bag, mens den gamle roterende maskinen er såpass liten at jeg pleier bare å legge den oppå polish-flaskene.

sprayflaskene har jeg en trekloss mellom 2 stendere, så henger jeg bare håndtakene på denne, samme som hvis man henger de på bøtta.

alle 5-liters dunker står hylla.

oppbevaring er et evigvarende problem når man har for mye ting.. Jeg sliter mer med verktøy enn poleringsutstyr :(

Skrevet

Her blir det nok også esker til flasker, pads og MF.

Tenkte også å sette opp en slik:

071593008-2_l.jpg

Da kan jeg få plass til litt børster og flasker med APC. Har en no name stående, som jeg håpet kunne virke til dette.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår