Gå til innhold

Recommended Posts

johanzen
Skrevet

Har det vært/bruker det å være noen kurs som er nærmere Nord? bor i Tromsø så hadde jo vært knall om det er noen kurs her lenger Nord så man kanskje hadde hatt muligheten å delta på! :)

Skrevet

Laget en post på dette i fjor mener jeg, flere aktører som stilte seg positive men, ble aldri noe av det tror jeg, det jeg har sett til nå lengst nord er vel rundt trøndelag :thumbdown:

johanzen
Skrevet
6 timer siden, Kelgan skrev:

Laget en post på dette i fjor mener jeg, flere aktører som stilte seg positive men, ble aldri noe av det tror jeg, det jeg har sett til nå lengst nord er vel rundt trøndelag :thumbdown:

Ja litt langt unna for min del ivertfall! :P

Skrevet

Henger meg med på denne. Hadde vært supert om det var noe i nord :)

• 1 month later...
Skrevet

Har hatt dialog med Swissvax om dette, og de stiller seg positive til å få til et kurs i nord, har pr nå bare snakket om harstad da....skal komme meg i dialog med Bilplei1 i Harstad som er certified SV detailer center om kurset kan holdes hos dem :) 

• DCN Poeng 1

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

DeejayTID
Skrevet

Er også med. Hva om en av aktørene hadde laget en poll for dette? Så hvis x >= y så holder de kurs.

Saab 95 2.2 TiD Vector Sedan Enhanced by Hirsch Performance

Skrevet (endret)

de er avhengige av at evt initiativtaker har lokale klart, de kan ta med seg noe utstyr og produkter. Minimum 5 deltakere osv :)

Endret av WernerH
  • DCN Poeng 1

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

• 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår