Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei! Leide meg i dag en tepperensmaskin for å rense setene mine. Ble opplyst om at jeg skulle spyle på vann og la det virke før jeg sugde det opp med støvsuger delen av den. Sliter NÅ i ettertid med at skumgummien i seter er klumpete og vått. Leste i ettertid nå at jeg burde sugd såpevannet opp samtidig som jeg spylte ut. Greit nok jeg har dummet meg ut :thumbs: noen tips anyone?

hmsilset
Skrevet (endret)

Det som er like viktig er å børste lett over etterpå for å få skitt til å løse lettere opp.Har aldri opplevd at skum blir klumpete eller holder fukt lenge. Du må bruke våtsuger eller rensemaskin å få fukta ut.At rensevæske ligger å virker noen minutter skal ikke ha noe å si.

Endret av hmsilset
Grunn

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

Skrevet

Takker for svar! Tenker nå at setet har vært slik hele tiden og jeg bare har lagt merke til det nå etter dette. Var ute å kikket nå og det er bare passasjer setet dom er slik. Skal prøve å steame skumgummien i morgen og se om dette hjelper :) 

AleksanderRH
Skrevet

Litt vanskelig å finne ut hvor du holder til, men hvis du bor på Sunnmøre et sted kan du gjerne få låne våtsugeren min hvis det er til hjelp. :-)

• DCN Poeng 1
AppelsinSkall
Skrevet

Husk at steam også tilfører fuktighet.

En vifteovn, glippe på vinduet og la det stå over natta kan hende hjelper :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår