Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Vasket bilen i dag og når jeg skulle spyle på passasjersiden så legger jeg merke til at et plast-deksel under bilen er løst. Så det henger alt for langt ned enn det skal.

Har lagt med et bilde jeg fant på nett og ringet rundt med blå ring hvor det har løsnet og henger ned.

Så mitt spørsmål er - Hvordan fester jeg dette igjen? Må jeg på Møller for å få fikset dette?

Er det plastskrue eller noe feste som har bare hoppet ut?

Har en Golf 7 (2014), bensin 1.4 DSG.

Nå skal de sies at jeg aldri har skrudd bil - liker bare å vaske den.. Så ja, jeg stiller nok et dumt spørsmål.. :/

Skjermbilde.PNG

Skrevet

er muttern borte sjekker du i de andre hullene - og får tak i en ny hos biltema eller i verste fall Møller - skal Møller fikse dette så koster det garantert masse lapper:D Lykke til. Høres ut som grei skruing:thumbs:

evt sjekk om dette er en garantisak - hvis dekselet ikke er utsatt for ytre skader, skal dette ikke løsne av seg selv= Dette skal de ordne gratis.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår