Gå til innhold
Timmeeh

Foam cannon

Recommended Posts

Timmeeh    0
Timmeeh

Hey, kom til å tenke på at en foam cannon hadde vært utrolig kjekt... Hvor får jeg tak i en som man kobler på hageslangen da? Vi har en slik ombord i byssa som er koblet på vanlig slange. Har lyst å ta den da før skoleslutt.. hehe

Så på SS, og der var det bare til HT..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brynjar    1 475
Brynjar
whops, fant visst DENNE .. Spør først, let etterpå.... :blink:

Den du har der fungerer veldig bra. Har den selv og er godt fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Talker    2
Talker

Gir den skikkelig skum også? Ikke bare rennende såpevann? Den er ikke noe særlig dårligere enn en til HT?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

Foamgun vs foamcanon er rått parti, foamgun funker greit men i forhold til foamcanon er den underlegen... har du ht vasker så kjøp foamcanon istedet... har en foamgun her som jeg bare har som reserve tilfellerottefelle, men den er ikke brukt på 1 el 2 år tror jeg nå...

Foamgun skummer bedre en den som er på ht maskinen, noe mer luftig skum og det henger sirkus halvparten av tida en foamcanon skum henger... men for all del det er MYE bedre å bruke denne en å bare spyle bilen med vann før vask...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndreasLie    1 033
AndreasLie

Noen som har anbefaling på såpe til foamgun? Jeg testet i går med nxt såpe og det funka greit, men skumme hang ikke så godt og rant av med en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

du brukte da gun UTEN ht? Da blir det vel litt rennende uansett.. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndreasLie    1 033
AndreasLie

Brukte den på hageslangen ja. Nå tok jeg ikke spes mye såpe i da, sånn at det dekket bunn ca og fylte halvveis med varmt vann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brynjar    1 475
Brynjar
Noen som har anbefaling på såpe til foamgun? Jeg testet i går med nxt såpe og det funka greit, men skumme hang ikke så godt og rant av med en gang.

Jeg bruker DP Xtreme Foam Formula Auto Shampoo og denne skummer veldig godt. Som sagt tidligere så er det ikke det samme som foamcanon men med riktig innstilling og nevnte shampoo, ja da:-) Jeg bruker kun denne på "skumme mest" innstillingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndreasLie    1 033
AndreasLie

Fikk med en dasj av den når jeg kjøpte pistolen, men var ikke nok til å kjøre en veldig konsentrert blanding, så kan sikkert få bedre resultat om jeg blander den litt tykkere ja. Jeg bruker den også bare på 1/10 innstillingen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

DP sin er bra sammen med foamgun, duragloss sin 901 funker også bra, men må nok bruke den på høyeste såpeinstilling for å få nok såpe fra den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig