Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei! Nå er eg begynnt på min første polering og tenkte at medium og fin polering var nok, men når eg kom litt nermere og sikkelig lys, såg eg hatt det er 2-3 riper som ikkje gjekk vekk. Kan eg ta korrigering akuratt på det området og so berre ta steg 2 og 3  på nytt der ?

Skrevet

Burde eg vaske eller spyle etter eg tar korrigering eller Helde det med wipedown?

Skrevet

Det bestemmer du. Ved grovpolering kan polishen fort sprute litt rundt. Er da greit å vaske bilen. Men det er ikkje sånn at du må vaske bilen 

Skrevet

Oki takk for svar :) er det Noke som kan skje visst eg ikkje vasker? Og mår dykk seier vaske er det kun spyling eller full vask?

Skrevet
4 timer siden, stiflo skrev:

Oki takk for svar :) er det Noke som kan skje visst eg ikkje vasker? Og mår dykk seier vaske er det kun spyling eller full vask?

Er det enda kun snakk om det isolerte området?

Grunnen til at du burde vaske området er at skitt + polering er en dårlig kombo. Du vil ikke polere rundt eventuell drit som ligger på lakken.

Jeg hadde spot-vasket området (her kan du også bruke en QD), clayet, polert. Når du er helt ferdig og fått vekk ripene hadde jeg vasket hele bilen, så lagt på noe voks/forsegling.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår