Gå til innhold

Recommended Posts

• Forhandlere
polishduden
Skrevet
Skal støvsuge bil, og kanskje rense et sete i ny og ne til jeg får meg dedikert rensemaskin. Ser den suger 3600l/min. Er ikke det ganske så brukbart?

http://www.clasohlson.com/no/Nilfisk-Buddy-II-12,-t%C3%B8rr--og-v%C3%A5tsuger/40-9914

Jeg kjøpte en sånn til å bruke når jeg pusser opp. Bare noe møl, jeg vil ikke anbefale den!

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Skrevet

Ok. Hva var problemet? Suger den ikke? Tror du det vil si at alle i den prisklassa er bare no drit eller vet du om noe som funker? 

• Forhandlere
polishduden
Skrevet
Ok. Hva var problemet? Suger den ikke? Tror du det vil si at alle i den prisklassa er bare no drit eller vet du om noe som funker? 

Den suger dårlig, og håndtaket kan ikke demonteres uten at det går i stykker bl.a. Finnes nok brukbare saker i samme klasse.

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

divillion
Skrevet

Kjøpte denne på tilbud https://consumer.nilfisk.no/no/products/Pages/product.aspx?fid=16618.

Denne bruker jeg kun til rens av interiør og der gjør den jobben bra. Må ses i sammenheng med at jeg renser 2-3 biler i året, så føler det ikke rettferdiggjør en RG eller MIMO. Det medfølger ikke et egnet munnstykke til våtsuging av interiør så dette bør du kjøpe. Jeg syntes at for 599, gjør den jobben bra:)

15 L er testet her på forumet og mener både 12-15-18 L har likt oppsug

Skrevet
48 minutter siden, divillion skrev:

Kjøpte denne på tilbud https://consumer.nilfisk.no/no/products/Pages/product.aspx?fid=16618.

Denne bruker jeg kun til rens av interiør og der gjør den jobben bra. Må ses i sammenheng med at jeg renser 2-3 biler i året, så føler det ikke rettferdiggjør en RG eller MIMO. Det medfølger ikke et egnet munnstykke til våtsuging av interiør så dette bør du kjøpe. Jeg syntes at for 599, gjør den jobben bra:)

15 L er testet her på forumet og mener både 12-15-18 L har likt oppsug

Okay. Han første som svarte her var tydeligvis veldig missfornøyd med samme maskina.. hmm. Jeg skal jo egentlig kun støvsuge bil. Skal kjøpe meg rensemaskin senere i sommer. Egnet munnstykke til seterens har jeg allerede i tilfelle jeg trenger det i mellomtiden. 

Men om noen har andre tips enn Buddy 2 til omtrent samme pris så er jeg åpen for forslag=)

Skrevet
1 time siden, EspenE skrev:

Skal støvsuge bil, og kanskje rense et sete i ny og ne til jeg får meg dedikert rensemaskin. Ser den suger 3600l/min. Er ikke det ganske så brukbart?

http://www.clasohlson.com/no/Nilfisk-Buddy-II-12,-t%C3%B8rr--og-v%C3%A5tsuger/40-9914

Jeg vurderte denne når jeg skulle kjøpe meg våtsuger nylig, men det er ingen på lager i noen butikker. Bestillings/utgående vare hos clas tror jeg.

Kjøpte meg en eldre modell cotech våtsuger (nypris 500-600 ca) som var på demo, 200kr :D Funker greit, men skulle ønsket litt mer sugeevne.

Skrevet

Netonnet har den for 600,- inkl frakt.. men ble litt skeptisk når en var så missfornøyd med den. Jeg bare lurer på om man får noe særlig bedre for 600-700 kr.

Skrevet

Jeg har den billigste fra Jula, oransj liten billigsuger. Uten å ha prøvd noe annet er jeg egentlig fornøyd med den bortsett fra liten beholder som må tømmes ofte.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Skrevet

Polishduden, vet du om ei annen maskin til 600-700,- som funker bedre enn Buddy 2?

Skrevet

Fikk Buddy 2 i dag. Og jeg må bare spørre fordi jeg finner ikke noe info: Er filteret beregnet på både våt og tørr suging? Det er kun med ett filter.

Skrevet

Jeg har Buddy 15 (den første versjonen) og har igrunn vert VELDIG fornøyd med den. Både som tørr og våt-suger.
KLART verdt de 5-600kr jeg betalte for den en gang i tiden :)

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Skrevet

Da vet du sikkert svaret på spørsmålet mitt R-M-I? Er det samme filter til våt og tørr? 

Skrevet

^
Ja.

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

• 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår