Bjørgvin

Karcher høytrykkspyler

Hei.

Er på utkikk etter ny høytrykkspyler. Har skjønt at det ikke bare er bar som er viktig, men antall liter vann den spyler og.

Men hvor mye bør den klare? Har vel ca 2000,- til rådighet.

Bør være karcher da jeg har allerede foamlance til denne. Noen som vet om gode tilbud. Vet jernia har noe, men generelt skeptisk til den sjappen.

Takker på forhånd

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hei.

Er på utkikk etter ny høytrykkspyler. Har skjønt at det ikke bare er bar som er viktig, men antall liter vann den spyler og.

Men hvor mye bør den klare? Har vel ca 2000,- til rådighet.

Bør være karcher da jeg har allerede foamlance til denne. Noen som vet om gode tilbud. Vet jernia har noe, men generelt skeptisk til den sjappen.

Takker på forhånd

Den burde klare minst 400L/min

Spør også om den har messingkoblinger, da plastkoblinger fryser i stykker for et godt ord

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på en jernia selger. Står 420l/t. Men når jeg sjekker opp mot karcher sine nettsider står det 378l/t..

Muffens eller?

Jernia

Karcher

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har sett på en jernia selger. Står 420l/t. Men når jeg sjekker opp mot karcher sine nettsider står det 378l/t..

Muffens eller?

Jernia

Karcher

Vet ikke hvorfor, men det er gjerne flere tall ute og går ja.. på min står det (såvidt jeg husker) 6,5/7,3L/min. Kan kanskje ha noe med trykk inn, 220/240V eller andre "variabler" å gjøre...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Tror jeg reiser rett til karcherbutikken i Bergen. De vet vel hva som er riktig :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting mange glemmer av er at for å få en gitt mengde ut man man ha tilsvarende inn,jeg har en gammel varmvannsvasker type museumsgjenstand industrivasker som jeg ikke fikk noe futt i før jeg la opp ny tilførsel til

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom hjem med en 5.20. Aluminiumspumpe og 450l/t. Burde nok gjøre jobben den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny spyler då :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive