Eagle-T

Mg Vs. Ag

Er det noen stor forskjell på Meguiar's DC Paint Cleaner og Autoglym Paint Renovator?Tenkte da på grovheten

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd begge to og du vil nok ikke merke noen forskjell på grovhet.

Dc paint cleaner var ihvertfall bedre å jobbe med. (lettere å fjerne)

Har forsåvidt lest en plass at Autoglym anbefaler Super resin polish til fjerning av Paint renovator..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym såpa er tragisk i allefall, ikke ANTYDNING til å være glat, følte jeg vasket med bare vann. der er NXT el goldclass overlegene om det hadde vært en vs. test.

Autoglym Aquawax var ikke så ille, den benytter jeg gjerne igjen, hadde den på bilen når bilen var våt og tørket over med kluten/e som fulgte med i pakka, de klutene som fulgte med der var små men de sugde vann som bare f....de ble jeg seriøst imponert over (disse var lyse blå ikke de røde) Ikke noe streaking så jeg heller etterpå. Blir nok blankere med NXT QDer, men noe enklere quick-bling en denne er det ikke mange av.

Ellers har jeg ikke testet noe av det andre...

Slang det inn her jeg i og med det var en Meguiar's vs Autoglym..

Gi beskjed om jeg kupper tråden din..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går bra Truhaa.Var primært Paint renovator og step 1 jeg tenkte på i forbindelse med fjerning av swirls.

Ellers så jeg jeg ferdig med Autoglym til fordel for Megs og div produkter fra Scandic Shine.Kan nok tenkes jeg prøver noe derfra etterhvert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg anbefaler å prøve Clear Coat Body Scrub fra Meguiar's! Sterkere enn DC Paint Cleaner, og fjerner mere swirls og oksidasjoner.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive