2my 14 Report post Posted March 18, 2016 Noen som tilfeldigvis vet hvilken lakkdybde/type som fins på KIA sportage 2013 modeller? Skal til med min første polerings jobb nå til våren, men prøver å finne ut av alle variabler før jeg gyver løs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tommy 6,444 Report post Posted March 18, 2016 Det kan variere fra bil til bil, det beste er å få sjekket lakken, hvis du er i tvil. Ser du bor i Rogaland, vet ikke hvor ift Bryne, men hvis du vil så kan du komme innom meg, så kan vi sjekke lakken. Quote Share this post Link to post Share on other sites
2my 14 Report post Posted March 18, 2016 Takker for tilbudet Tommy! men det blir litt for langt desverre, bor på Karmøy. But thanks anyway! Men lurte på en liten ting til, ONR, hva er det, eller hva betyr det? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnchr 20 Report post Posted March 18, 2016 http://bilnerden.no/optimum-no-rinse-wash-shine Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tommy 6,444 Report post Posted March 18, 2016 4 timer siden, 2my skrev: Takker for tilbudet Tommy! men det blir litt for langt desverre, bor på Karmøy. But thanks anyway! Men lurte på en liten ting til, ONR, hva er det, eller hva betyr det? Det er flere her på forumet som bor på feil side av fjorden og som helt sikkert har en lakkmåler, å kan hjelpe deg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gunnarmikal 880 Report post Posted March 18, 2016 Bor i sveio å har måler om du vil komme ut å måle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
2my 14 Report post Posted March 18, 2016 (edited) 49 minutter siden, Gunnarmikal skrev: Bor i sveio å har måler om du vil komme ut å måle. Takker for det Gunnarmikal! kommer gjerne innom en tur, hadde vært veldig greit å funnet ut av det. Er det du som har Pettersen Autospa? I så fall følger jeg deg på instagram  Edited March 18, 2016 by 2my Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gunnarmikal 880 Report post Posted March 18, 2016 54 minutter siden, 2my skrev: Takker for det Gunnarmikal! kommer gjerne innom en tur, hadde vært veldig greit å funnet ut av det. Er det du som har Pettersen Autospa? I så fall følger jeg deg på instagram  Korrekt. Quote Share this post Link to post Share on other sites