Jump to content
Sign in to follow this  
Northhomie

Smelting av voks

Recommended Posts

Northhomie

Hei! Føler dette blir rett del av forumet å spørre på, selv om jeg har vært aktiv i ganske mange år nå.

Jeg har en voks som har begynt å sprekke opp i krukka si. Det er ikke mye voks igjen, og jeg regner med den sprekker pga trykk utført av påføringsputa når jeg er nedi der og henter opp ny voks.
Spørsmålet mitt er da, for å unngå å dra med seg unødvendige flak med voks, kan jeg med fordel smelte voksen slik at den blir solid og til "et stykke" igjen? 
Tenker da vannbad på 60 grader kanskje, slik at man ikke varmer den til unødvendige temperaturer.
Vil dette ha noen negative effekter på voksens karakteristikker, eller er det bare å kjøre på? :) 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig

×
×
  • Create New...