Gå til innhold

Maxxol Ice Silver/Gold

Recommended Posts

thomasro93
Skrevet

Heisann, vet at folk har peiling her inne og lurer litt på om noen har testet Maxxol ice lakkforsegling? Jeg er klargjører i en VW forretning og dette legger vi da på biler til kunder som bestiller! Vet ikke helt hva jeg synes om produktet, men avd.lederen vår sier at dette visst skal være veldig bra. Jeg har heller troa på Voks, hva tenker dere? han sier at produktet er akkurat som å legge et nytt lag med klarlakk på bilen, det hører for meg veldig merkelig ut.. :P

ssss.jpg

• DCN Poeng 1
Skrevet

hadde en runde med en kar fra Maxxol som var innom oss for å selge inn disse produktene....kan ikke si jeg ble mindblown....holder oss til Wurth og scholl vi :)

den delen om at dette er som å legge et nytt lag med klarlakk...den virka tynn :P det nærmeste du kommer ny klarlakk er vel modesta eller cosmic? :P

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

thomasro93
Skrevet

Nei, er ikke noe særlig fan av det selv.. men nesten alt vi har er derifra! kun litt fra wurth og 3m :)
Du sier noe der, er ikke veldig overbevist. Han snakket i hvertfall noe at du kunne la en måkeskit ligge der lenge uten at det etset inn i lakken, slik som det gjør på lakk som ikke var behandlet! men vet ikke helt hva jeg skal tro :P

• Moderatorer
Christer
Skrevet

"Hvis noe høres for godt ut til å være sant, er det som regel det."

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår