Jump to content
Sign in to follow this  
mavrick

Inter dekk

Recommended Posts

mavrick

Hei.Er det noen som har erfaring med kjøp av vinterdekk og felger fra Inter dekk?? 

Christer

Jepp, kjøpte to sett Goodyear Ultra Grip Ice 2 på felg i 2014 til gode priser. Kom ferdig balansert og klare til montering på bil, med sentreringsringer og muttere inkludert.

Lufttrykket var nesten spot on for Galantene mine også, bare små justeringer som måtte til.

Fra jeg trykket kjøp til de var på kontoret (jeg bestilte levering på jobb til alles glede og fornøyelse) tok det ca 7 dager.

10/10, vil handle der igjen.

mavrick

Takk for svar,å du er fornøyd med Goodyear? vurdererer Pirelli i 225/55 17,på en Nissan qashqai+2...

Christer

Veldig fornøyd, har ikke hatt noen spennende kjøreturer så langt i vinter, selv på høyst varierende føre.

Nickname

Fikk faktisk dekk kjøpt hos interdekk.no den 17 jan lever i dag. 

Ikke akkurat rask levert, men sommerdekkene haster heller ikke da. :)

Dekkene måtte jeg hente hos Schenker. Om jeg kommer til å handle der neste gang vet jeg ikke, men om de er billigste så ja. 

IMG_0505_zps00n49tt5.jpg

Edited by Rotiform
  • DCN Point 1

Guest Bulk

Ser ut som om dere er bestemte, skal dele min POSITIVE erfaring.

For 10 år siden (Ja de har eksistert en stund) hadde vi (familien; mor og far) 4 stk vinterdekk på felg fra Interdekk på en Mercedes. (Elendig vinterbil, eller var jeg en elendig og fersk sjåfør-tror det heller mer på det siste). 

Jeg fikk låne denne bilen, og hadde det ufattelig gøy. Bakhjulstrekk, nysnø.. Hva mer kunne jeg drømme om? Dere vet nesten fasiten her...

... Jeg kjørte vel noe "entusiastisk" og fikk en sleng som overrasket meg. Noe som resulterte i en felg som var helt bøyd!

Livredd for å fortelle pappa, måtte jeg bare starte smått med å fortelle mor. Vi ble enige om at jeg fikk dra og hente ny felg fra Interdekk.

Ringte til Interdekk! Ba spesifikt om den felgen, så vidt jeg husker så holdt de til litt vanskelig å komme til med kollektivt... Så de tilbød seg å møte meg på togstasjonen og levere felgen til meg der. 

Ja det er kundeservice! :) At de gadd dukke opp etter stengetid og ventet på meg ved togstasjonen for EN felg under 1000 lappen.

mavrick

He,he..d må no kalles service:)ligg fort ett par tusen under Dekkmann I pris bare på dekk,å da e det medregnet NAF rabatt:o