Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Hei,

Har en støtfanger liggende der det er ett par dype riper 2-4 mm riper. Disse må fylles før lakkering. Noen som har noe bra tips her,, hvordan sparkel skal man bruke? plast fanger.

DSC_0146.JPG

Endret av Janko
Skrevet

Ingen som har gjort det før? og har erfaring... hvordan sparkel man skal bruke?

Skrevet

Hei, va nu mere man har lyst å prøve det selv...  Og KANSKJE prøve å lakke det..  blir det dårlig så pusser jeg ned fangern og levere den inn :P

Skrevet

Sitter og lurer på en del slike problemer selv. Min bror har en slik fanger, en god venn og kollega, etc. Hadde jo vært gøy å fikse alt selv. Men etter å ha lest flere tråder om slikt her skjønner jeg nå at om man vil ha en høyest mulig kvalitet virker det vanskelig å oppnå dette selv. Men på steder/biler det ikke er så farlig med, og en har tid til det, kanskje? 

Skrevet

Blir nok aldri 100% uten å lakkere skikkelig vil jeg tru. Men en del av det er vel mulig å polere bort rimelig greit. Der hvor lakken mangler helt kan man kanskje få lagt i lakk, våtslipe og polere opp på nytt (?). Spørsmålet er bare om man får til slikt på en plastfanger. Det er utenfor min erfaring.

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår