Jump to content
Sign in to follow this  
RobinHalvis

Wetcoat i kwazar flaske

Recommended Posts

RobinHalvis

Hei lurte på en ting , har just kjøpt meg en flaske Wetcoat fra BN, å sikkert jeg som brukte litt mye men hvordan er det å putte alt over i en kwazar sprayflaske med dobbel action hode ? Vil jeg bruke mindre produkt da ? Føler sprayhodet på Wetcoat flaska var så konsentrert i forhold til når jeg sprayer med kwazar flaskene :)

Håper noen skjønte hva jeg mente .Hehe takk for svar å godt nyttår 

Mozell

Heisann
Jeg vet akkurat hva du mener. Jeg kjøpte selv wetcoat og var skuffet over spredningen på medfølgende sprayhode.
Derfor benyttet jeg meg av en annen fremgangsmåte for påføring. Jeg tror ikke du sparer noe særlig mer produkt med en kwazar flaske.
Ref til GYEON sine egne sider skal det være nok med 100ml for en påføring og da blir det et drøyt produkt som varer lenge :)

Jeg bruker swissvax mixing bottle for påføring: http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=294&search=mixing+bottle

Denne er så liten å lett å bruke at jeg får bedre kontroll på mengden produkt jeg bruker. 
Produktet trenger heller ikke påføres i overlappende sprayinger.
Husk at det skal ligge på panelet i 1-2 minutter før du spyler av med høytrykk.

Nick

NB! Mulig du har sett det, men det er to ulike innstillinger på sprayhodet som følger med. Synes det fordeler fint på "SPRAY" og har ikke brukt mye produkt på de to bilene jeg nå har prøvd WetCoat på.

RobinHalvis

Det har jeg kkke sett da jeg stått i halv mørket når jeg brukte den sist men må gå hjem å prøve:) Hvis ikke heller jeg over på en kwazar 

Bayerische

Syns og det medfølgende spray hodet ikke var så mye å skryte av, men min erfaring er at det går mye mer produkt ved bruk av kwazar double action.

Simenhbe

Jeg bruker Wetcoat med Atomiza chemical sprayhode i tilhørende litersflaske. Det fungerer i hvert fall kjempebra. Stå litt på avstand, så klarer det seg helt fint med to spray per panel. 4 på tak og panser :) 

AJ82
1.1.2016 at 18.47, Mozell skrev:

Heisann
Jeg vet akkurat hva du mener. Jeg kjøpte selv wetcoat og var skuffet over spredningen på medfølgende sprayhode.
Derfor benyttet jeg meg av en annen fremgangsmåte for påføring. Jeg tror ikke du sparer noe særlig mer produkt med en kwazar flaske.
Ref til GYEON sine egne sider skal det være nok med 100ml for en påføring og da blir det et drøyt produkt som varer lenge :)

Jeg bruker swissvax mixing bottle for påføring: http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=294&search=mixing+bottle

Denne er så liten å lett å bruke at jeg får bedre kontroll på mengden produkt jeg bruker. 
Produktet trenger heller ikke påføres i overlappende sprayinger.
Husk at det skal ligge på panelet i 1-2 minutter før du spyler av med høytrykk.

Hvis det skal ligge 1-2 minutter på lakken har jeg bommet skikkelig. Står dette noe sted?

A.J.

Mozell
2 timer siden, AJ82 skrev:

Hvis det skal ligge 1-2 minutter på lakken har jeg bommet skikkelig. Står dette noe sted?

A.J.

Ref dette bilde hentet fra gyeon sin hjemmeside :)

Skjermbilde 2016-01-12 kl. 17.14.58.png

• DCN Point 1

RobinHalvis

Light mist , var vel der forbruket mitt gikk galt Haha 

får ta fattern sin bil nå snart å prøve på nytt pp den :)

Ingolf
48 minutter siden, RobinHalvis skrev:

Light mist , var vel der forbruket mitt gikk galt Haha 

får ta fattern sin bil nå snart å prøve på nytt pp den :)

Brukte lett opp 3/4 av flaska første gang jeg skulle påføre selv... men man lærer stadig vekk )