Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Lurte på om det er noen som har kjennskap til en produsent av detailing stuff som heter Fireball detailing Korea? Dvs kjennskap har vel mange til de, men noen som vet hvor det kan være mulig å oppdrive produktene deres her i landet? Noen som vet om en nettbutikk? :) 

Skrevet

Ja ikke sant!?! Syntes selv dette virket som et meget bra merke og det jeg ser etter å ha begynt å følge de på instagram så fremstår de som veldig proffe. Skulle veldig gjerne testet ut litt av det de har å tilby.:)

Skrevet

Nå fant jeg akkurat en side som de har på Facebook som heter Fireball Europa, får sjekke ut litt der......

Skrevet

For de som måtte være nysgjerrig  på denne produktserien så har jeg funnet en seriøs engelsk nettbutikk som heter cleanandshiny.uk 

Ser at de fra 20 desember skal begynne å selge dette i butikken sin. Jeg skal i alle fall teste noen av produktene for å se om de er så bra som diverse detailers  påstår de er! :)

• DCN Poeng 1

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår