Jump to content
Sign in to follow this  
maeland87

VARDI FORSIKRING

Recommended Posts

maeland87

Lurte på om noen av dere har noen erfaring med Vardia forsikring??

Har vert kunde der i rett rundt et år nå, da de var best på pris og jeg kom ned i 17000.- i året på alt istedet for 20000.-

Det jeg hadde forsikret i Vardia var :

Bil, hus, innbo, hund, personforsikring, reiseforsikring ( mc oss Gjensidige på kroner 3500.- )

Skiftet nå alt over til gjensidige da det havnet alt inkludert sykkel og en ekstra personforsikring på kroner 20000.-

I dag ringte Vardia med nytt tilbud for alt inkludert sykkelen og den ekstra personforsikringen på kroner 12000.- med en låst pris i 2 år uten noen risiko for økninger.

Ble litt skeptisk da det er snakk om 8000.- ned i pris da de for 1 år siden ikke kunne tilby mc forsikring engang.

Knutis

Har hatt Vardia i flere år, gikk ned fra 18000kr i året hos Tryg til 12000kr i Vardia. God kundeservice hadde de også.

Det som gjorde at jeg kuttet de ut, var strenge begrensninger på type kjøretøy jeg fikk forsikret der. En eldre Kawa Ninja mc feks var ikke mulig å forsikre.
Ikke Dodge Ram SRT10 heller. Derfor byttet jeg til Storebrand; samme pris og vilkår, men flere muligheter til å kjøpe "risikoutsatte kjøretøy".
Nevnte Kawa skulle Storebrand ha 2000kr for med ansvar.

Alfaduden

Hatt Vardia i snart et år jeg også nå. Fornøyd så langt. Pleier å ta en sjekk hos andre selskap en gang i året. Den bilforsikringen jeg har vært mest fornøyd med var faktisk DNB den gangen den ene bilen min tok fyr. Der ble alt ordnet opp på en ryddig og tilfredsstillende måte. Ellers har jeg ikke måttet bruke Vardia ennå, så vet ikke hvordan de rydder opp. Har personlig agent, så det er jo kjekt da, og velger å stole på at vedkommende ordner opp hvis det skulle skje noe.

maeland87

Mitt største problem med vardia er at når jeg leste igjennom papirene, det er at halvparten var feil.

på hus når det gjelder byggeår, størrelse, garasje osv.

på bil: var 6 måneder gammel og de har prestert og skrive inn at det var en 2012, kjørt 999999km

Var mye slikt, derfor er jeg noe skeptisk på og gå til bakers igjen