Gå til innhold

Scholl slipemidler


ronnys

Recommended Posts

12 minutter siden, ronnys skrev:

Er scholl diminishing?

 

Har meget god erfaring når det gjelder Scholl sine produkter på min egen BMW, men hva er det du egentlig lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1)ja

2)tja - kommer jo an på lakk, pute osv. Mange som klarer fint å kjøre finsteg med s17.

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

S20 er en meget god 1-Stegs polish.

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Både S30, S17 og S03, og har faktisk nesten aldri fått bruk for S17. I de tilfellene der jeg vil korrigere litt føler jeg ikke den tar nok, den er ikke den beste finpolishen(?), og til fint/medium arbeid syns jeg det finnes bedre alternativer, som for eksempel Rupes UHS.

Med andre ord er min flaske med S17 nesten urørt..

Jeg skal ikke være for negativ, for det kan godt hende jeg burde gitt den en sjanse til å virkelig vise hva den er god for. Jeg har ikke akkurat testet den veldig mye.

Endret av Simenhbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

s17 er helt suveren den altså, men avhengig av at du bruker en pad det er litt futt i, blå scholl og s17 tar ganske så bra som enstegs og avslutter like bra som UHS etter min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp prøvd S20 Black. Ble ikke så imponert. Sei å tørke av og putene vanskelig å gjøre rent (ikke vannløselig). Liker Menzerna bedre.

Endret av Polish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, martinsens skrev:

Vurderer S20, men kanskje menzerna 2500 er bedre alternativ.

Jeg har Menzerna 2500 også og synes den er bedre å bruke. Men har ikke hatt de så lenge og fått testet de side om side. Begge produktene støver lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...