Gå til innhold

Collinite 845. Diverse spørsmål.


EspenE

Recommended Posts

Følg litt med hos samarbeidspartnerne, så skal du at du dumper over noen gode pakkepriser på MF etterhvert. Før du aner ordet av det har du 50-100 kluter og kjerringa skjønner ingenting.. :D Bilnerdens blå egdeless er også fine til voks.

Selv bruker jeg noname-kluter til møkkajobber som motorrom ol., nerdens gule med sort kant til felg/dørkarmer, nerdens blå egdeless til polish og nerdens grå egdeless til voks/coating.

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det blir nok kluter til slutt er ikke tema. Fruen kom i går inn og spurte om jeg var totalt gått av hengslene etter å ha hentet julepynt fra garasjen. Så da 3 smekkfulle store plastbeholdere med mf. Urutinert av meg å la henne hente noe som helst i garasjen...

  • DCN Poeng 4

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo gått totalt av hengslene. Akkurat som alle oss andre her inne.

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...