Stein86

Støvete bil+ubrukelige unger=???

31 innlegg i emnet

Idag har det vært feiedag i gatene her så venstre siden av bilen som står ut mot veien var helt dekket av støv når jeg kom hjem fra skolen.

Og da er det noen som har tenkt at her må jeg varsle eieren av bilen om at det er støv på bilen ved å skrive "vask meg" på venstre framskjerm og dratt fingeren langs begge dørene.

Jo, takk skal dere jammen ha. Klarte faktisk å legge merke til støvet uten at dere trenger å si ifra til meg. :angry:

Som tilleggsinfo kan det nevnes at jeg brukte drøye 15-20 timer med korrigering på denne bilen før påske for å gjøre den klar til salg og den var relativt spotless med unntak av noen større riper som jeg ikke kunne gjøre noe med.

Så nå må jeg frem med maskinen igjen, kan ikke selge en bil med "hemmelige" koder skrevet i riper på framskjermen....

Og hørte jeg noen si bilder???

post-361-1239805253_thumb.jpg

post-361-1239805265_thumb.jpg

post-361-1239805276_thumb.jpg

post-361-1239805283_thumb.jpg

post-361-1239805288_thumb.jpg

Kan nevnes at skjermen så en gang slik ut....

post-361-1239805364_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duster. Slikt er så utrolig irriterende, føler med deg...

Det finnes tydeligvis unger som ikke har fått den oppdragelsen som de skulle hatt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipe greier, ta fingeravtrykk og spor de opp.. FBI, KGB, CIA, Interpol, Mossad, SAS, US Navy Seals og FSK må underrettes..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SAS?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Engelsk spesialstyrke..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vært kaldkvelt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skulle vært kaldkvelt!

De skal være sjeleglad at jeg ikke kom forbi når de holdt på.

Da skulle jeg jammen forlangt betaling av foreldrene for arbeidet med å fikse det igjen.

Når skal folk lære at jeg klarer helt fint selv å holde den svarte bilen blank og fin uten deres hjelp....??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
De skal være sjeleglad at jeg ikke kom forbi når de holdt på.

Da skulle jeg jammen forlangt betaling av foreldrene for arbeidet med å fikse det igjen.

Når skal folk lære at jeg klarer helt fint selv å holde den svarte bilen blank og fin uten deres hjelp....??

Utrolig irriterende.. Her i huset er tre åringen forsvarlig oppdratt til ikke å ta på bilen, og klatring ut og inn på egenhånd tolereres IKKE! Men så har han da også begynt å bemerke det når han ser en bil som hadde trengt en vask! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Utrolig irriterende.. Her i huset er tre åringen forsvarlig oppdratt til ikke å ta på bilen, og klatring ut og inn på egenhånd tolereres IKKE! Men så har han da også begynt å bemerke det når han ser en bil som hadde trengt en vask! ;)

Sånn eldstejenta mi er også det, jeg fikk høre det senest istad: "Far, nå er bilen din veldig møkkete"..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blir knips på fingeren hvis ungene "tegner" på bilen..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har du nok sikkert fått deg noen ekstra riper ja, men muligens ikke så "ille" som det kunne vært på en bil uten LSP......men utrolig irriterende da.....

Husk å ta bilder av skjermen etter vask så vi får se på "skaden" ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare og kvesse balltreet og starte på nærmeste unge.

Ufattelig surt når slikt skjer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FSK ? Fredrikstad sports klubb fikser ikke dette her...

uansett "vask meg" er ikke bra saker.........

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FSK ? Fredrikstad sports klubb fikser ikke dette her...

Er du sikker på det ?

Helt vanlig at sportsklubber tar på seg oppdrag som flytting, vasking osv for å spe på ei slunken kasse.

- Det er vel nærmest naturlig at dette utvikler seg, og at feks torpedo-oppdrag og grisebanking av noen du ikke liker er tjenester som

kan kjøpes av feks bryte-gruppa i FSK? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt "Eyes don´t leave fingerprints" stickerse så hadde troligt dette ikke skjedd? :)

neida..

Men surt når slikt setter merker! Blir bare ekstra jobbing....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke litt flaut å få bilen sin taggen med "vask meg" når man driver med detailing..hehe, bare lurer lissom.

Men, det er utrolig kjedelig når folk må gjøre dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Idag har det vært feiedag i gatene her så venstre siden av bilen som står ut mot veien var helt dekket av støv når jeg kom hjem fra skolen.

Er det ikke litt flaut å få bilen sin taggen med "vask meg" når man driver med detailing..hehe, bare lurer lissom.

Men, det er utrolig kjedelig når folk må gjøre dette.

Begrenser seg vel litt hva man får gjort mens man er på skolen, og det kommer alltid til å være folk som gjør sånt...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kjedelig. Håper det ikke ble så dype riper av det og at du får det fint igjen :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Irriternede at noen ikke har bedre oppdragelse på unga sine. Hadde selv en ligende opplevelse i fjor sommer da jeg plutselig så at to dritt unger sto å piska bakskjermen min med kvister. Lagte masse fine riper igjennom lakken. Foreldrene brydde seg så klart mindre fordi ungene skjønte jo ikke bedre så jeg sendte det hele til forsikringselskapet uten at de heller gadd å hjelpe...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Begrenser seg vel litt hva man får gjort mens man er på skolen, og det kommer alltid til å være folk som gjør sånt...

Bernhard, det var en fleip!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive