Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal få noen til å montere ekstralys, 2 stk 1000m på en 2007 Suzuki Grand Vitara. Har sjekket litt priser rundt om kring i dag. Jeg har lyktene, ledningsnettet med relé, bryter, koblinger, festebrakett, støttestag og det aller meste. Jeg trenger kun hjelp til å få jobben gjort. Flytter på fredag, så det må bli gjort innen det. De verkstedene jeg har kontaktet er bla. Mekonomen, Snapdrive og lignende. De har timepris på 1000kr (noe jeg synes var ganske drøyt, men samma det), og for det andre har jeg fått priser på ca 3500kr for monteringen. 

3,5t / 3500kr for å montere to ekstralys? Jeg synes dette var en ganske voldsom pris, ville ikke tro dette tar mer enn maks to timer. Jeg har ikke gjort jobben selv før, og har ganske dårlig tid da jeg litt brått flytter griselangt. Har noen erfaringer på pris på dette? Evt noen som har gjort det før som kunne hjulpet meg? :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

• Moderatorer
Christer
Skrevet

Det tar fort litt tid med knoting og kabelføring, men man skulle jo tro at de hadde noenlunde rutine på sånt på verksteder og kunne gjøre det kjappere enn 3,5 timer...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Skrevet

Ja, ingen som hadde noen form for fastpris. Har prøvd å få avtalt en pris på forhånd, og spurt flere om tilbud. Håper virkelig jeg får ordnet dette før fredag :)

2016 BMW X5 40e

Skrevet

Hvordan vil du ha de festet? Skilt holder med brakett for lysene? Jeg kan kanskje hjelpe deg med det. Du skal ha de koblet opp med egen bryter eller sammen med de orgibale fjernlysene?

Skrevet

Jeg har skiltholder med brakett ja :)

Ønsker å koble opp via fjernlys, men med mulighet for overstyring med egen bryter. Er vel krav til dette?

Hadde vært fantastisk om du kan hjelpe meg!

2016 BMW X5 40e

Skrevet

Såvidt meg bekjent så er det ikke noe krav om det

Tror jeg skal få til noe. Kontakt meg på 45243903 imorgen så skal vi få det til

Skrevet

Ikke fått svar fra "Jonce" dessverre, kanskje han er for opptatt med jobb:)

Hvis noen andre har mulighet til å hjelpe meg blir jeg veldig glad!

2016 BMW X5 40e

Skrevet

Ikke fått noen flere tilbakemeldinger fra verksteder, selvom jeg venter svar fra hvertfall 5 verksteder til. 

Reiser fredag, så hadde virkelig håpet på å få montert dette før jeg drar. 

Hvis noen med erfaring kan bistå meg imorgen så skal den personen få spise Swissvaxen min til middag imorgen!

2016 BMW X5 40e

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår