Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

En kompis av meg har en bil som er foliert i en nydelig hvit glans farge. Så lurer jeg litt på å foliere min egen bil, da jeg har lyst på ny farge. Lurer på om man polerer og vokser folierte biler også? Noen som vet?

Skrevet

Man kan både polere og vokse foliert bil. Har dette selv og har aldri vært noen problem. 

Skrevet

okei det er bra :) Vurderer også plastidip/foliatec. Men syns det virker skummelt med kjemikalier som løser opp dippen  osv.

Skrevet

Etter hva jeg har lest/forstått så tar ikke foliatec skade av petroleumløsende avfettinger slik som prickbort etc...

Skrevet

Rart ikke foliering er et like stort fy-ord som Zalo her inne. Var på messa i går, mye folie, alt stygt. Så som et direkte svar på overskriften: Dra driten av!

Skrevet

skal du vokse folie må du ha spesial voks  det må ikke være vanlig med " siliikon" jeg kjøpte kit fra " skangraf.no " som har alt tilbehør til Folie da min gamle bil Huyndai i30 var helfoliert Mattgrå Metallic måtte jeg har spesial voks, kjøpte et kit med voks, vask, og vedlikehold av folien ,den ble helt rå når jeg voksa den snøen bare falt av  =) 

Skrevet
‎25‎.‎10‎.‎2015‎ ‎14‎:‎32‎:‎34, ANM skrev:

Rart ikke foliering er et like stort fy-ord som Zalo her inne. Var på messa i går, mye folie, alt stygt. Så som et direkte svar på overskriften: Dra driten av!

Har sett mange fine folie jobber jeg da men. Det er derrimot riktig som sagt over her. Folie på rull blir langt bedre enn folie på pray. Forutsatt at de som legger det veit hva de holder på med.

Part time detailer at

smedmoen.jpg 

Skrevet
1 minutt siden, kaw skrev:

Har sett mange fine folie jobber jeg da men. Det er derrimot riktig som sagt over her. Folie på rull blir langt bedre enn folie på pray. Forutsatt at de som legger det veit hva de holder på med.

Ingen vits å diskutere det, da det er irrelevant i forhold til trådstarters spørsmål. Ser absolutt fordelen med folie i visse sammenhenger, bare synes det tok litt av på Motorshowet i Lillestrøm. -_-

Skrevet

Folie på rull på bil, sprayfolie på emner som er vanskelig å foliere med folie fra rull!

SV og Nanolex blant annet har produkter for folie :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår