Gå til innhold

Menzerna VS Rupes?


Abarthisti

Recommended Posts

Abarthisti

Hva foretrekker dere som jobber med disse produktene?

Menzerna eller Rupes produkter? 

Har Rupes DA maskin.

Norges råeste Abart 595 Competizione :thumbs:

Abarth 595 Competizione, Scara73 Tuning +++HP - Target ++++HP, KW V3 suspension, ECU Engine tuned, ECU Gear Tuning, DNA Components, Pogea Wheels, Seletron Pedal Booster, Oracle lights, Koshi parts ++++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Jeg liker Menzerna sine godt.Men måtte slutte med de pga hodepine,kvalme osv etter 2-3 timer jobbing med produktene.Rupes produktene er etter min mening på høyde med menzerna, og prisen er helt grei :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abarthisti

Hei hmsilset.

Når du sier på høyde med Menzerna, vil det da si att Menzerna er ett bedre produkt?

Tenker da på kvalitet, holdbarhet og blankhet.

 

Endret av alfano

Norges råeste Abart 595 Competizione :thumbs:

Abarth 595 Competizione, Scara73 Tuning +++HP - Target ++++HP, KW V3 suspension, ECU Engine tuned, ECU Gear Tuning, DNA Components, Pogea Wheels, Seletron Pedal Booster, Oracle lights, Koshi parts ++++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Hei hmsilset.

Når du sier på høyde med Menzerna, vil det da si att Menzerna er ett bedre produkt?

Tenker da på kvalitet, holdbarhet og blankhet.

 

Det vet jeg dessverre ikke.Det er så mange produsenter som leverer knallbra produkter at det er vanskelig å si noe om hva som faktisk har best.scholl s03 gold føler jeg er best av alle med bra cut.rupes uhs er best av alle med medium cut.jeg tror en må jobbe på mange forskljellige lakk typer og veldig forskjellige produkter over lang tid for å kunne komme med en dom.Altså, du klarer deg godt med de fleste kjente merker ;)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Rupes bruker jeg lite av selv om jeg har Alle, Menzerna er bra men lukter ikke spesielt bra.

Anbefaler dette merket http://car-spa.no/1/lakkrens Avslutter finere enn menzerna 400 og lukter ikke på langt nær like ille.

Og prisen matcher jo Menzerna, det samme gjør Pads

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

 

http://facebook.com/GusdalsCarCare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menzerna lukter møkk men leverer varene like godt som de andre premium produktene ( scholl , meguiars , rupes  osv ), litt billigere er de enn de andre og tror jeg, men du får tåle lukta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...