Gå til innhold
alfano

Menzerna VS Rupes?

Recommended Posts

alfano

Hva foretrekker dere som jobber med disse produktene?

Menzerna eller Rupes produkter? 

Har Rupes DA maskin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset

Jeg liker Menzerna sine godt.Men måtte slutte med de pga hodepine,kvalme osv etter 2-3 timer jobbing med produktene.Rupes produktene er etter min mening på høyde med menzerna, og prisen er helt grei :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
alfano

Hei hmsilset.

Når du sier på høyde med Menzerna, vil det da si att Menzerna er ett bedre produkt?

Tenker da på kvalitet, holdbarhet og blankhet.

Endret av alfano

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset

Hei hmsilset.

Når du sier på høyde med Menzerna, vil det da si att Menzerna er ett bedre produkt?

Tenker da på kvalitet, holdbarhet og blankhet.

Det vet jeg dessverre ikke.Det er så mange produsenter som leverer knallbra produkter at det er vanskelig å si noe om hva som faktisk har best.scholl s03 gold føler jeg er best av alle med bra cut.rupes uhs er best av alle med medium cut.jeg tror en må jobbe på mange forskljellige lakk typer og veldig forskjellige produkter over lang tid for å kunne komme med en dom.Altså, du klarer deg godt med de fleste kjente merker ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aero

Jevnt like gode produkter. Du gjør ingen bomkjøp om du velger rupes fremfor menzerna...eller omvendt :) bruker begge deler selv, knall gode polisher!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
e30 tic

Rupes bruker jeg lite av selv om jeg har Alle, Menzerna er bra men lukter ikke spesielt bra.

Anbefaler dette merket http://car-spa.no/1/lakkrens Avslutter finere enn menzerna 400 og lukter ikke på langt nær like ille.

Og prisen matcher jo Menzerna, det samme gjør Pads

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mammut89

menzerna lukter møkk men leverer varene like godt som de andre premium produktene ( scholl , meguiars , rupes  osv ), litt billigere er de enn de andre og tror jeg, men du får tåle lukta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig