Stein86 158 Rapporter innlegg Skrevet 1 Oktober, 2015 Heisann. Jeg vurderer å bytte ut noen av termostatene i huset mitt. Et av argumentene min er at det er litt enklere å se hvilken temperatur jeg faktisk har valgt i huset dersom jeg velger en termostat med display, og jeg mener også på at T-75 også kan vise den reelle temperaturen i rommet. Jeg antar at det er en enkel sak å programmere opp nye termostater? Grunnen til at jeg spør er fordi radio-enheten min (Uponor C-56) har feilet så rørlegger skal innom og bytte denne uansett, så dersom jeg kjøper nye termostater fra dem så kobler de dem opp for meg. Men de skal selvfølgelig ha endel mer penger for termostatene sammenlignet med prisen det er på Megaflis, så dersom det er enkel å programmere nye termostater kan jeg likegodt kjøpe de til en bedre pris og ordne det selv. Foreløpig har jeg Uponor T-55: Men vurderer å oppgradere til T-75 Noen som har noen gode innspill? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
roadrune 21 Rapporter innlegg Skrevet 1 Oktober, 2015 Sjekk Uponor sine sider, står mye i pdf'ene der... vvskupp.no har også gode priser. Skulle jeg byttet sentral i dag hadde jeg gått for den nye smarte varianten, noe dyrere, men skal være mye bedre/billigere og mer komfortabel i drift. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider