Gå til innhold

Hvordan oppbevarer folk produkter ved transport?

Recommended Posts

Skrevet

Eg lurer litt på hvordan folk oppbevarer tingenen sine? Eg har alt i ett frostsikkert skap, men når eg skal ut på "oppdrag" så stapper eg alt oppi gjennomsiktige plastkasser, og det er forbanna tungvint og uoversiktlig. Så hvilke bagger eller løsninger mener folk er best når man skal frakte med seg utstyret rundt om kring? Gjerne billigst mulig.

IGL Kenzo master installer

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

.

• Moderatorer
Christer
Skrevet

Jeg har mine ting i plastkasser i boden (med ovn på om vinteren), og det er kaos og et helvete å holde styr på.

Plastkasser er i utgangspunktet ikke noen dum ide, men det blir dumt når de blir for store og man blander sammen alskens produkter. Mindre og flere plastkasser, der man har dedikerte produkter i hver kasse tror jeg er en bedre løsning. Det blir også lettere å ta med seg bare det man trenger når man skal noe sted, og kan evt ha en litt større kasse til å ha med i vaskehallen. Det krever dog disiplin når man kommer hjem igjen for å få sortert produktene tilbake dit de kom fra.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Skrevet

Ee gjerne ikkje så dumt med flere mindre nei, blir hvertfall litt mer oversiktlig. Har sett litt på feks swisswax baggene, men det går jo minst 4 lønninger skal man ha alt i slike. 

IGL Kenzo master installer

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

.

• Moderatorer
Christer
Skrevet

Clas Ohlson har bagger i fornuftige størrelser og priser. Plastkasser også. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår