Gå til innhold

Gogogate


Victor

Recommended Posts

Denne historien begynte vel da det virkelig begynte å ta av med bilpleie for min del. Har sett flere tråder her inne på forumet som har omhandlet hvordan medlemmene oppevarer produktene sine i forhold til vekslende temperatur. Det, og at min første høytrykkspyler (en billig Kärcher) frøs sund gjorde at jeg begynte å reflektere over dette.

Jeg hadde altså invistert i en HT vasker til 12.000,- og sikkert bilpleieprodukter til borti 20.000,-, hvordan kunne jeg sikre at dette ikke ble stjålet eller ødelagt av frost?

Etter en del søk på nettet kom jeg over denne hjemmesiden http://www.gogogate.com som løste alle problemer angående dette. Nå har jeg full kontroll. Jeg får varsel om porten går opp eller igjen, jeg kan overvåke temperaturen i garasjen, jeg kan åpne og lukke opp til 3 porter fra mobilen, og alt dette fra hvor som helst i hele verden. jeg kan gi tilgang til opp til 10 brukere, det være seg ubegrenset tilgang, begrenset tilgang til hvilken port eller ett begrenset tidsrom.
Noen kaller dette unødvendig gadget, jeg kaller det sikring av verdier og nattesøvn.

Så til ett spørsmål som sikkert mange har nå: "jeg klarte å få dette opp å gå, så da klarer hvem som helst andre det" :-)

Som en Amerikaner vill sagt det: "pretty damn cool" :-)

 

gogogate2_app_main2.jpg

  • DCN Poeng 1

Never a failure, always a lesson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...